לפני מספר שבועות האמנו שבלמבורגיני הגיעו לקצה עם הצגת הונונו, מכונית שתיוצר במהדורה מאוד מוגבלת שנראה שלקחה את כל מאפייני העיצוב של למבורגיני בשנים האחרונות ותיבלה אותה במנה גדושה של סטרואידים.
אבל נראה, כמי שמלווים את אבולוציות הדגמים של החברה עוד מאז ימי הקונטש שהייתה מושא ההערצה האישי שנשקף מפוסטר שמעל המיטה בימי ילדותנו,שהיינו צריכים ככל הנראה לדעת טוב יותר ולהבין שבלמבורגיני קיצוני זה רק עניין יחסי וזמני וכך, לפני שעוד בספקנו לעכל את שלל הזוויות החדות, כונסי האוויר, הדיפיוזר והכנף העצומה בוננו, בלמבוגיני חושפים אב טיפוס לרכב אפילו רובוטריקי וקיצוני יותר בשם אגואיסיטה (Egoista).
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)
אגואיסיטה, שהוצגה בערב גאלה מיוחד לציון יום ההולדת של המותג בעיר הולדתו בצפון איטליה, היא מכונית על שנראית כמו שילוב קיצוני בין שפת העיצוב של למבורגיני, השראה ממכוניתו של באטמן ומטוסי חמקן. צורתו החיצונית של אגף הנהג, לפחות לדעתנו, מזכירה את הקוקפיט של מסוק האפצ'י.
על העיצוב אחראי וולטר דה סילבה, ראש מחלקת העיצוב של קונצרן פולקסווגן, בעלי הבית של למבורגיני. "אני איטלקי בעצמי ומאוד מחובר למותג הזה. רציתי לחלוק לו כבוד עם דגם שידגיש את העובדה שלמבורגיני תמיד עושה דברים מתוך תשוקה, ועם הלב יותר מהראש", אמר.
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)
אגואיסיטה, כמו שמה, היא מכונית קצת אגואיסטית ומציעה מקום ישיבה לנהג בלבד. לרכב אין דלתות וכמו במטוסי קרב הכניסה אליו היא דרך חופה המתרוממת כלפי מעלה.
יחידת ההנעה חזקה כצפוי אך קצת פחות קיצונית מהמראה החיצוני וכוללת מנוע וי 10 בנפח 5.2 ליטרים שבגרסה זו מפיק 600 כ"ס.
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)
>> מה קורה כשפיאט 500 ולמבורגיני נפגשות