אחרי תקופת פיתוח ממושכת ועיכובים לרוב חשפה סוזוקי רשמית את מכונית הסדאן הגדולה שלה "קיזאשי", שאמורה להתחרות במאזדה 6, הונדה אקורד, סובארו B4 ושות'. למכונית יש עיצוב אתלטי והיא נמתחת לאורך 4.65 מ', לרוחב 1.82 מ' ולגובה 1.48 מ'. אורך בסיס הגלגלים שלה עומד על 2.7 מ'.

אין תמונה
סוזוקי קיזאשי

שלדתה תוכננה וכוילה באירופה וביפן לפחות יש לה גם מערכת הנעה כפולה-קבועה נשלטת אלקטרונית, הדומה לזו של הסובארו B4. המנוע התקני בשווקי הייצוא ואצלנו יהיה מנוע אלומיניום חדש בנפח 2.4 ליטר, שיספק כ-160-180 כ"ס וישודך לתיבה אוטומטית רציפה מטיפוס CVT. בארצות הברית יוצע כנראה גם מנוע V6 חזק. תא הנוסעים נאה ומודרני והחברה טוענת שהרכב תוכנן להציג ציונים גבוהים בכל מבחני הריסוק הבין-לאומיים.

אין תמונה

ה"קיזאשי", בהנחה שזה יהיה גם שמה בשוקי הייצוא, תיחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט והיא צפויה לנחות באירופה ובישראל זמן לא רב לאחר מכן. המחירים, לפחות בחו"ל, אמורים להתחרות ישירות במאזדה 6 ובהונדה אקורד.

אין תמונה


עוד בערוץ הגברים:

גם אתה מתגייס? כך תגיע מוכן לצה"ל
גם אתה מתלבט אם כדאי לך להיות אבא? הנה כמה סיבות טובות
גם אתה רוצה לישון פחות ולעשות יותר? הנה איך

וגם - תחרות הישראלית הסקסית סוגרת את הקווים!