האנשים של מרצדס כנראה מאוד קשובים ללקוחות שלהם וזמן קצר לאחר השקת ה-SL החדשה על שלל גרסאותיה ה"פשוטות" וחודש לאחר השקת ה-SL63 AMG, החבר'ה משטוטגרט החליטו ש"רק" 537 כ"ס זה ממש מבייש ואין מנוס מלהציג ל-SL גרסת קצה בשרנית יותר.
הכירו את SL65 AMG החדשה לשנת 2012, הנבדלת מגרסת ה-AMG "הבסיסית" בעיקר ביחידת הנעה מטורפת יותר.
את מנוע 8 הצילינדרים בנפח 5.5 ליטרים מחליף מנוע V12 בנפח 6 ליטרים עם צמד מגדשי טורבו המפיק, אתם יושבים? 630 כ"ס ומומנט של לא פחות מ-102 קג"מ.
במרצדס אפילו טוענים, למרות שלא נראה לנו שהנושא מטריד במיוחד את קהל הרוכשים הפוטנציאלי, שהודות לתכנון קפדני, שימוש נרחב באלומיניום שהביא לדיאטה של לא פחות מ-170 קילוגרמים ומערכת עצור וסע נתון צריכת הדלק הרשמי מציג שיפור של 17 אחוזים מהנתון של ה-SL הקודמת לכדי 8.6 קילומטרים לכל ליטר.
נתוני צריכת הדלק מן הסתם מתייחסים לנסיעות מנהליות וניתן להעריך שכאשר לוחצים את הדו-מושבית גדולת המימדים חזק קדימה הנתון ידרדר באופן משמעותי בדרך למהירות תלת ספרתית בתוך 4 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של "רק" 255 קמ"ש.
כדי שכולם מסביב יבינו שרכשתם את גרסת הקצה ולא את ה-AMG הבסיסית, ה-SL מעוטרת בעיצוב שונה של כונסי האוויר בכנפיים הקדמיות הכולל גם כיתוב V12 – BITURBO. בנוסף הצמיגים התרחבו ומאחור החישוקים הוחלפו לקוטר 20' במקום 19' בגרסת שמונת הצילינדרים.
כצפוי, רשימת האבזור בהחלט מרשימה וכוללת מעבר לסטנדרט המתבקש בספרות הללו גם כל מיני שכלולים נחמדים כמו מערכת מיוחדת להזרמת אוויר חם בגב המושב ולאזור הצוואר בעת נסיעה עם גג פתוח במהירות גבוהה, מערכת שמע קיצונית מתוצרת באנג אנד אולפסן המבטיחה להישמע מצוין גם במהירות גבוהה עם גג פתוח באוטובאן ומשתמשת גם בקורות המרכב כחלל תהודה מיוחד לסאבוופרים שלה, מערכת מגבים מיוחדת שמבטיחה ראות מצוינת בכל מהירות ובכל תנאי מזג אוויר וגם דברים מתבקשים נוספים כמו בקרת שיוט אקטיבית מערכת חניה אוטומטית, מערכת הבולמת בעצמה את המכונית במהירות עירונית ועוד ועוד.
המחיר של ה-SL65 AMG טרם פורסם והשיווק צפוי להתחיל באירופה לקראת סוף השנה. מהיבואן המקומי נמסר כי אין כוונה ליבא אותה באופן סדיר לישראל אבל במידה ויגיע לקוח שיהיה מעוניין בה הם ייבאו אותה עבורו.