בתקופתו של צור כמנכ"ל יבואנית מותגי פולקסווגן, סקודה, סיאט ואודי המכירות הוכפלו והגיעו בשנת 2013 ל-32 אלף רכבים. החברה הציגה הגדלה משמעותית של נתחי השוק שלה בסגמנטים השונים ותופסת היום כ-15 אחוזים מכלל שוק הרכב הישראלי, דבר שהופך אותה בסיכום 2013 ליבואנית הרכב השניה בגודלה בישראל.
צור, שבעברו שימש כמנהל אגף השיווק של חברת הסלולר פרטנר וכמנהל חטיבת מרצדס בקבוצת כלמוביל, מיועד להמשיך לפעול במסגרת אלייד, חברת האם של צ'מפיון מוטורס.

בתקופת כהונתו של אורנשטיין, יונדאי הפכה למותג הרכב הנמכר בישראל וקבוצת כלמוביל ליבואנית הגדולה בארץ. בשנה האחרונה אורנשטיין הצליח גם להחזיר את מותג מיצובישי לזירה לאחר שנים של דשדוש בעזרת תמחור אטרקטיבי וליין דגמים שתואם את דרישות הקהל המקומי.
עם כ-20 שנות ניסיון בשוק הרכב, אורנשטיין בהחלט מגיע לצ'מפיון מוטורס עם רקורד מרשים ויהיה מעניין לראות האם הוא יוכל להעמיק אף יותר את הדומיננטיות של מותגי הקונצרן האירופי בשוק הרכב הארצישראלי.
בשלב זה עדיין לא ברור מי יתפוס את מקומו של אורנשטיין בכלמוביל.
>> מבחן דרכים: פולקסווגן גולף
>> מבחן דרכים יונדאי i35