פורשה קאיין GTS בארץ
אם יש לכם בבנק כמיליון שקלים פנויים ואתם חושקים ברכב פנאי מרשים במיוחד בוודאי תשמחו לשמוע שפורשה ישראל משיקה בימים אלה את גרסת ה-GTS החזקה של הקאיין.

ה-GTS מיועדת למי שהקאיין הרגילה שעולה 600 אלף שקלים המונית מדי לטעמו ולמי שלא מסתפק בקאיין S ב-850 אלף שקלים אך מפחד מגרסת הטורבו הסופר כוחנית שעולה כמעט 1.4 מיליון שקלים.

ב"מחיר מציאה" של 945 אלף שקלים ה-GTS מתהדרת במנוע V8 אטמוספרי בנפח 4.8 ליטרים המפיק 420 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה.
השילוב הזה מזניק את רכב הפנאי הגדול למהירות תלת ספרתית בתוך 5.7 שניות ודוחף את הפלפל החריף מבית פורשה למהירות מרבית של 261 קמ"ש.

פורשה קאיין GTS בארץ
מאה קמ"ש ירשמו בתוך 5.7 שניות
ה-GTS מגיעה במראה שמזכיר לא מעט את גרסת הטורבו החזקה וכוללת גם תא נוסעים מפואר יותר, חישוקי 20', מערכת בלימה משודרגת ומערך מתלים מתקדם המעניק לרכב יציבה נמוכה וספורטיבית יותר.

בפורשה מדווחים שכדי להשלים את החבילה ה-GTS צוידה במערכת פליטה משופרת שבשילוב עם תכנון אקוסטי מיוחד מעניקים סאונד ספורטיבי במיוחד בחלל תא הנוסעים.

פורשה קאיין GTS בארץ
בתמורה למזוודה עם מיליון שקלים תוכלו לקבל את ה-GTS ובמקום עודף גם סוזוקי אלטו

>> המכוניות של כוכבי הכדרוגל

_OBJ