ה-GTS מיועדת למי שהקאיין הרגילה שעולה 600 אלף שקלים המונית מדי לטעמו ולמי שלא מסתפק בקאיין S ב-850 אלף שקלים אך מפחד מגרסת הטורבו הסופר כוחנית שעולה כמעט 1.4 מיליון שקלים.
ב"מחיר מציאה" של 945 אלף שקלים ה-GTS מתהדרת במנוע V8 אטמוספרי בנפח 4.8 ליטרים המפיק 420 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה.
השילוב הזה מזניק את רכב הפנאי הגדול למהירות תלת ספרתית בתוך 5.7 שניות ודוחף את הפלפל החריף מבית פורשה למהירות מרבית של 261 קמ"ש.
בפורשה מדווחים שכדי להשלים את החבילה ה-GTS צוידה במערכת פליטה משופרת שבשילוב עם תכנון אקוסטי מיוחד מעניקים סאונד ספורטיבי במיוחד בחלל תא הנוסעים.
