השנתיים האחרונות לא היו קלות בלשון המעטה עבור מותג סובארו בישראל ובחודשים האחרונים, לבד מסוגיית הבעלות והיעדר מכונית משפחתית בהיצע, גם מכונית המנהלים, ה-B4, לא הייתה קיימת במלאי של היבואן.
כעת ובתקווה לעתיד טוב יותר אחרי השקת האימפרזה החדשה מתחילה היבואנית גם בשיווק מחודש של ה-B4 שעברה בזמן שנעדרה מתיחת פנים קלה.
שינוי העיצוב קלים יחסית וכוללים בעיקר יחידות תאורה גדולות יותר וגריל ופגושים שונים מלפנים ויחידות תאורה שונות מאחור ההופכים את הלוק של ה-B4 למעט יותר אגרסיבי, אך עדיין לא בולט במיוחד, בעיקר לנוכח מתחרות כמו פיג'ו 508 ומאזדה 6 החדשה.
פרט לעיצוב החיצוני אין שינויים משמעותיים ויחידת הכוח נותרה בנפח 2.0 ליטר עם 150 כ"ס העוברים דרך תיבת הילוכים רציפה לכל ארבעת הגלגלים (המכונית היחידה בסגמנט המציעה הנעה כפולה קבועה).
להבדיל מבעבר, ה-B4 המחודשת תימכר ברמת אבזור "ביזנס" בלבד הכוללת מערכת שמע מקורית עם בלוטות', USB ושליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי (שעבר למיקום הגיוני וטבעי יותר מאחורי ידית ההילוכים), משוטים להעברת הילוכים מההגה, 6 כריות אוויר וחישוקים מפלדה עם כיסויי פלסטיק (טאסות) במחיר 165 אלף שקל. כמו בשאר דגמי סובארו גם ה-B4 תגיע עם 5 שנות אחריות מלאה "מפגוש לפגוש".
אמנם פלח השוק של מכוניות המנהלים הצטמצם באופן משמעותי בשנים האחרונות לנוכח מעבר של הלקוחות לסגמנט הג'יפונים, אך בשוק המוסדי, בו ג'יפונים הם לא אופציה, הן עדיין פופולריות ועם השיווק המחודש של ה-B4 והאימפרזה החדשה סובארו שואפת לחזור להתחרות על ליבו של נהג הליסינג הישראלי.
מלבד הסדאן, גם גרסת הסטיישן- קרוסאובר של ה-B4, האאוטבק, זכתה למתיחת פנים ושינויים בפגושים ובמגני הפלסטיק השחורים.
האאוטבק תוצע רק רמת האבזור X, הכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע עם בלוטות' USB, שליטה מההגה וצג צבעוני עם מצלמת רוורס, בקרת שיוט, מנופים להעברת הילוכים מההגה, בלם יד חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17". היא תצויד במנוע 2.5 ליטרים המפיק 167 כ"ס כשהבשורה העיקרית היא הוזלת המחיר ב-18 אלף שקלים ל-200 אלף שקלים, מה שהופך אותה לאטרקטיבית מבעבר, אבל גם מכניס אותה לתחרות מבית אל מול הפורסטר.
בשל חוסר ביקוש יבוא גרסת ה-3.6 ליטר הבכירה הופסק.