מאליבו
אחרי המהלך המשמעותי שעשתה חברת UMI בפלח השוק המרכזי בישראל בתחילת השנה, במסגרתו הוזלו מחיריהם ושופרו אבזוריהם של הדגמים המרכזיים מבית שברולט, כעת ממשיכים במותג  להסתער בכוחות מחודשים על הצרכן הישראלי עם ארבעה דגמים חדשים ומתחדשים בסגמנטים היוקרתיים יותר.

הדגם המשמעותי ביותר בנישה זו עבור שברולט הוא הדור החדש של השברולט מאליבו שהשקתו בארץ נדחתה מספר פעמים מאז תחילת השנה וכעת הוא סוף סוף נוחת כאן.

המאליבו החדשה תשווק בארץ עם מנוע ecotec 2.0 טורבו המפיק 259 כ"ס הסוגל להאיץ את המנהל הנמרץ ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 249 קמ"ש. 
הדור השביעי של המשפחתית הגדולה מאמריקה מבוסס על הפלטפורמה שמשמשת את האופל אינסיגניה, העיצוב החיצוני של המאליבו דינמי ופחות רבוע מבעבר ולטענת שברולט נושא את הDNA של הקמארו והקורבט, דגמי הספורט של החברה.

העיצוב הפנימי נראה יוקרתי מבעבר, מציג שימוש בחומרים איכותיים למדי וכולל אבזור נדיב עם חישוקי 18', התנעה מרחוק, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת  MYLINK עם מסך גדול, חיבור לנגנים וקישוריות בלוטות' מלאה. מפרט הבטיחות כולל ציון בטיחות טוב במבחני הריסוק האמריקאים ו-10 כריות אוויר.
יש לציין שלמרות גילו הצעיר, המאליבו עבר לאחרונה מתיחת פנים קלילה הכוללת שינוי בעיצוב החזית ותצורת המושבים, אך זו תגיע לשוק המקומי רק במועד מאוחר יותר.

המחיר, שיעמוד על 176 אלף שקלים, מעט גבוה ביחס למשפחתיות המנהלים המובילות בשוק אך אטרקטיבי יחסית לאבזור ולהספק המנוע.

שברולט מאליבו
מנוע עוצמתי

כמו כן, כעת, אחרי שנים של היעדרות מהשוק המקומי, ב-UMI מתחילים בשיווק האימפלה החדשה שתתחרה בארץ על הפלח העליון של המנהלים אל מול מכוניות כמו טויוטה קאמרי וביואק לה-קרוס.

הדור העשירי של האימפלה נחשף בתערוכת ניו יורק אשתקד. הדגם החדש של האימפלה תוכנן מחדש מהבסיס, אורכו עומד על לא פחות 5.11 מטרים והוא מאוד אמריקאי באופיו.  

לארץ האימפלה  תגיע עם מנוע V6 3.6 מוזרק דלק המפיק 305 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית המסוגלת להאיץ את האמריקאית המגודלת למהירות תלת ספרתית בתוך 6.8 שניות.
לטענת שברולט, הנפח הנדיב והביצועים החמים לא מפריעים להשיג נתון צריכת דלק טוב יחסית של 9.2 קילומטרים לליטר.

האימפלה תוצע בשתי רמות אבזור: LT ו- LTZ,שתיהן מצוידות למדי וכוללות מושבים קדמיים מאווררים ומחוממים, גלגל הגה עם כוונון חשמלי לגובה ולמרחק, מערכת MYLINK עם מסך וקישוריות בלוטות' מלאה, מצלמת נסיעה לאחור מקורית הכוללת נתיב נסיעה בהתאם לסיבוב ההגה, מערכת הנעה ממרחק, בלם חניה אלקטרוני, רמקולים ומגברים של BOSE, חישוקי 18' או 19' ושקע מתח 230 וולט.

אבזור הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, מערכות התראה על סכנת התנגשות מלפנים, מערכת לזיהוי רכבים בשטח המת ומערכת התרעה מפני סטייה מנתיב. המחירים: 220 אלף שקלים לגרסת ה-LT ו-250 לגרסת הLTZ.

אימפלה
האייקון האמריקאי חוזר לישראל

רענון בשוק רכבי הפנאי 

כמו כן, ב-UMI החליטו לתת דגש מחודש על שיווק הקפטיבה, הג'יפון הקומפקטי של החברה שעבר לפני כשנה רענון קל ומשווק כאן בגרסת 5 ו-7 מושבים.

גרסת ה-5 מושבים (המכונה ספורט) משווקת החל מראשית השנה במחיר של 166 אלף שקלים וכוללת מנוע בנזין נפח 2.4 ליטרים המפיק 182 כ"ס המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה. הקפטיבה בגרסתו הארוכה מציע, כאמור, 7 מושבים, כולל הנעה כפולה ובחירה בין מנוע בנזין שישה צילינדרים בנפח 3 ליטרים המפיק 258 כ"ס למנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר המפיק 184 כ"ס ולא פחות מ-40.8 קג"מ. המחיר: החל מ-219 אלף שקלים.

שברולט קפטיבה (צילום: ניר בן זקן )
שברולט קפטיבה|צילום: ניר בן זקן

 כמו כן, לגרסה המעודכנת לטראוורס, הקרוסאובר המגודל של שברולט המציע שמונה מקומות ושעבר לאחרונה מתיחת פנים שכללה שינוי מבורך בעיצוב החזית ואיכות תא הנוסעים, נוספת כעת גרסת בסיס חדשה ברמת גימורLS  שתגיע עם הנעה קדמית, אבזור מעט פחות נדיב ותג מחיר אטרקטיבי למדי של 220 אלף שקלים.

כבכל הגרסאות, גם גרסת הבסיס תצויד במנוע וי 6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 281 כ"ס ובתיבת הילוכים אוטומטית הכוללת שישה יחסי העברה.

שברולט טראוורס
שברולט טראוורס - גרסת בסיס ב-220 אלף ש'

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב-UMI: "לשברולט העולמית מגוון דגמים בכל הקטגוריות וכעת, אחרי התמקדות בקטגוריות העממיות יותר, אנו מתפנים לבסס את אחיזתו של המותג גם בסגמנטים היקרים יותר".
>> שברולט חוגגת 100