שברולט טראוורס
במקביל להשקת הגרסאות המחודשות של הספארק, הסוניק והקרוז, שברולט מציגה בישראל גם גרסה מעודכנת לטראוורס, הקרוסאובר המגודל שלה, שעבר לאחרונה מתיחת פנים. השינוי הויזואלי אינו גדול ומתרכז בעיקר בחזית עם גריל פסים במקום רשת, פגוש קדמי שונה ויחידות תאורה קטנות יותר ש'התאפרו' באייליינר שחור.

באחוריים השינוי קטן וכולל יחידות תאורה, וכן דלת תא מטען ופגוש אחורי בעיצוב מעט שונה. בצד המכני אין שינויים של ממש ובחזית נמצא אותו מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר עם 288 כ"ס בגרסת ההנעה הכפולה ו-281 כ"ס בגרסת ההנעה הקדמית המשודכים כמובן לתיבת הילוכים אוטומטית הכוללת שישה יחסי העברה.

תא הנוסעים הפך מודרני ויוקרתי יותר בזכות לוח שעונים ודשבורד שעוצבו מחדש. בנוסף הטראוורס המחודש מצויד כסטנדרט במערכת מולטימדיה  My link המצוידת בין היתר בחיבור בלוטות' מיוחד למכשיר הסמארטפון המשמש לא רק כדיבורית ונגן קבצי סאונד ומאפשר במקביל שימוש באפליקציות שונות כמו הצגת תמונות, סרטונים ושימוש באפליקצית הניווט WAZE על גבי מסך המערכת הגדול. מחירה של גרסת הבסיס בעלת הנעה קדמית מתחילה ב-250 אלף שקלים וכוללת מושב נהג מתכוון חשמלית, בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס חישוקי אלומיניום בקוטר 20' ו-7 כריות אוויר.

הגרסה האמצעית מצוידת בהנעה כפולה וכוללת בנוסף גם מושבי עור, מושב נוסע מתכוון חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה נפרדת לנוסעים מאחור, חלון שמש ודלת אחורית נפתחת חשמלית, ותוצע בעבור 300 אלף שקלים.

 גרסת LTZ הבכירה כבר תדרוש מכם לשלם 350 אלף שקלים והיא כוללת במקום ספסל שני מושבי קפטן נפרדים בשורה השנייה (שבעה מקומות במקום שמונה), כיסא נהג עם זכרונות, התראה במראות על מכוניות בשטח המת, קירור למושבים הקדמיים, שלט עם כפתור הנעה מרחוק ומערכת בידור אחורית עם מסך טלוויזיה, DVD ואוזניות אלחוטיות

שברולט טראוורס
איי-ליינר בפנסים ועוד כמה עדכונים קלים

המתחרה המרכזי של הטראוורס הוא האקספלורר לבית פורד שמציע מחיר זהה בגרסת הבסיס וזול בכ-20 עד 30 אלף שקלים בגרסאות ההנעה הכפולה.