כשהאייגו נולדה ב-2005 יבואנית טויוטה בישראל בכלל לא האמינה שלאחת קטנטנה כמוה יהיה סיכוי בשוק הישראלי, אבל עם נתח של כ-10 אחוזים בשנה החולפת בסגמנט שצומח כל הזמן הבינו ב"יוניון מוטורס" שמסתבר שבמחיר הנכון יש לסוג הזה של מכוניות לא מעט לקוחות גם בישראל.
מבחינה עיצובית שלוש האחיות בהחלט מציגות מראה דומה אך לא זהה שכולל עיצוב פרונט שונה, ובמקרה של הטויוטה נרשמים הבדלים נוספים בעיצוב דלתות הכניסה למושבים האחוריים, יחידות התאורה האחוריות ודלת תא המטען.
מתיחת הפנים, כזכור, נעשתה בעיקר כדי להתאים את שלישיית הקטנטנות לדרישות הסף, שהפכו למחמירות יותר בשנים האחרונות, בתחום ההגנה על הולכי רגל במקרה של תאונה וכוללת פגוש קדמי גדול יותר עם אזורים רכים לספיגת הפגיעה וגם תאורת לד קבועה. בנוסף הוחלפו יחידות התאורה הקדמיות והאחוריות.
למרות השינויים הטויוטה שומרת בסך הכל על מראה שדומה מאוד לזה שנקבע במתיחת הפנים של 2009 ואילו צמד הצרפתיות ניצלו את העדכון הבטיחותי שהתחייב כדי להציג פנים מעוגלות יותר ולוע קדמי קטן מבעבר.
הביצועים, כצפוי, אינם מסעירים וכוללים האצה למהירות תלת ספרתית בתוך כ-14.3 שניות בדגם הידני ומהירות מרבית של 158 קמ"ש. למרות הנתונים הלא מרשימים במיוחד בשימוש עירוני בהחלט מתגלות פרטנריות נעימות וזריזות תנועה.
לא יכולנו להתאפק. צפו: נבחרת הכדורגל של טויוטה אייגו ב"טופ גיר"
מחירה של הטויוטה עם גיר ידני יעמוד 68 אלף שקלים, אלף שקלים יותר מה-C1 של סיטרואן ואלפיים שקלים פחות ממחירה של הפיג'ו 107. הגרסה הרובוטית תמכר ב-72 אלף שקלים, בדיוק כמו הסיטרואן ו-3000 שקלים פחות ממחירה של ה-107 המחודשת.
