אובמה אולי הציל את תעשיית הרכב האמריקנית, אבל הצרכנים המקומיים עדיין לא נלהבים מהתוצרת. סקר אמינות ושביעות הרצון של הלקוחות מהמכוניות החדשות הנמכרות בארצות הברית של מגזין הצרכנות רב העוצמה consumer reports עמוס ביצרנים יפניים במקומות הגבוהים. המותגים האמריקניים נשארו הרחק מאחור.
לא במפתיע, את השלשה הראשונה פותח קונצרן טויוטה. סאיון, מותג הצעירים של החברה (תחתיו משווקת ה-FR-S ה-IQ ודגמים נוספים בארצות הברית) מסיים ראשון כשאחריו טויוטה עצמה ובמקום השלישי חטיבת הפרימיום לקסוס. המשך הרשימה כולל גם יצרנים יפניים; מאזדה, סובארו, הונדה ואקורה (מותג היוקרה של הונדה) בהתאמה.
היצרן האמריקאי שנפגע באופן הכי קשה מהסקר הוא פורד שדגמיו החדשים כמו הפוקוס, האקספלורר והפיאסטה זיכו אותו בניקוד כללי נמוך. התוצאה: המקום הלפני אחרון ברשימה. חלק מהאשם הוא במערכת MyFord Touch המאפשרת שליטה בכל מערכות הרכב דרך מסך מגע או פיקוד קולי. ככל הנראה המערכת מעט מסובכת ללקוחות וגרמה ליצרן, שהיה לפני כשנתיים בעשיריה הראשונה, לצניחה חדה.
הסקר גם בוחן את דגם המכונית האמינה ביותר וכאן שוב טויוטה לוקחת עם המקום הראשון עם הפריוס C ההיברידית (מבוססת על היאריס היברידית, אך נבדלת בעיצוב), שזכתה בתואר המכונית האמינה ביותר ל-2012.