אחת הגרסאות היותר נחשקות של אותה סבתא רבא הייתה ה-205 ראלי, שבניגוד ל-GTI היקרה והמאובזרת הציעה הרבה ניחוחות ספורטיביים במחיר שווה לכל נפש. גרסת הראלי של ה-205 צוידה בגל זיזים ספורטיבי ושני קרבורטורים כפולים של וובר בגודל 40 שביחד הפיקו ממנוע 1.3 ליטר 102 כ"ס. כיום זה אולי נשמע כמו עדר צנום ולא ספורטיבי בעליל, אולם אז זה היה לא מעט ויחד עם גיר קצרצר וויתור על אבזור נוחות כמו חלונות חשמל, מיזוג אוויר או מערכת שמע מחט המאזניים התייצבה על 794 ק"ג מה שאפשר למכונית, שצוידה במערכת המתלים והבלמים של גרסת ה-GTI המיתולוגית, להעניק תחושה מהירה ומאוד ספורטיבית שהפכה אותה לאחת ממכוניות ההנעה הקדמית המהנות ביותר לנהיגה בכל הזמנים.

הראלי החדשה מתבססת על הגרסה החזקה ביותר של ה-208 שבנמצא וכוללת מנוע 1.6 טורבו המפיק 155 כ"ס. עיקר השינויים מתמקדים בהפחתת משקל על ידי הסרת חלק מהבידוד האקוסטי וחלק מהאבזור שביחד אמורים להפחית כמה קילוגרמים מ-1,090 הק"ג ששוקלת ה-208 הרגילה.
למרות שביחידת הכוח, במתלים ובבלמים לא בוצעו שום שינויים ניתן להתנחם בכך שהיא נראית בדיוק כמו הדבר האמיתי עם מרכב וחישוקי גלגלים בצבע לבן, מדבקות עם לוגו שלושת הפסים - צהוב, כחול ואדום של מחלקת הספורט של פיג'ו, וכיתובי RALLYE רבים.
הסוכנות המקומית של פיג'ו בלה-מאן לא מסרה את המחיר שהיא דורשת בעבור ה-208 ראלי, אך ציינה כי קיבלה אינספור טלפונים ופניות במייל גם מחוץ לגבולות צרפת מאנשים שרוצים להזמין את המכונית, דבר שמוכיח שכיום, בדיוק כאנטיתיזה לראלי המקורית שויתרה על עיצוב מסוגנן לטובת ביצועים, יותר חשוב להיראות מאשר להיות מצויד ביכולות של ממש.
