פורשה קאיין GTS בארץ
רק 98 יורו לחוויה על המסלול עם קייאן טורבו
לא הרבה יצרניות רכב מחזיקות במסלול מרוצים פרטי. המפורסמת שבהן היא כמובן פרארי עם מסלול המרוצים פיוראנו שנמצא סמוך למפעל במראנלו, אך מסתבר שגם פורשה מחזיקה מסלול פרטי בסמוך למפעל שלה, 200 קילומטר דרום מערבית לברלין, בעיר לייפציג, בו מיוצרת החברה את הפנאמרה והקאיין.

להבדיל מפרארי האליטיסטית, שרק אם קוראים לך פרננדו אלונסו או פיליפה מאסה (נהגי קבוצת הפורמולה 1 של הקבוצה) אתה רשאי לתת בגז במסלול שלה, פורשה מאפשרת גישה די חופשית למסלול המרוצים הפרטי שברשותה שאורכו 3.7 קילומטרים וכולל כמה פניות המועתקות ממסלולים מפורסמים מסביב לעולם, ולמעשה מציעה לציבור הרחב לחוות נסיעה על הקצה במסלול ממושב הנוסע לצד נהגי המבחן של החברה בזמן שאלה לוקחים את המכוניות עד למגבלות.


אמנם ניתן לציין שהרעיון אינו מקורי וב.מ.וו מציעה כבר שנים במסלול נורבורגרינג נסיעה על ה"M רינג טקסי" הכוללת הקפה סביב המסלול המפורסם בעולם במושב הנוסע של ה-M5 הנהוגה בידי נהגי מרוץ מיומנים, ביניהם ניתן לפגוש גם את סאבין שמיץ שנחשבת למלכת הרינג ואף השתתפה בתוכנית טופ גיר, אך בכל מקרה פורשה החליטה לשכלל את הנוסחה של ב.מ.וו ומתוך שאיפה להנגיש את החוויה במחיר שווה לכל נפש מציעה מספר הקפות על המסלול בלייפציג בעבור 98 יורו בלבד שכוללים גם כניסה לביקור בקו הייצור של החברה במפעל הסמוך, זאת להבדיל מלא פחות מ-216 יורו לסיבוב  בודד עם הב.מ.וו בנורבורגרינג המפורסם.
המחיר מתייחס לסיבוב על סיפונה של הקאיין טורבו.
אם אתם בקטע של פורשה 911 קלאסית המחיר כבר עולה ל-155 יורו ואם אתם ממש הארדקוריסטים אמיצים ובעלי קיבה מברזל אזי סיבוב עם ה-911 GT-3 המוכנה למרוצים יעלה לכם 210 יורו.

על אף שאמנם עדיין לא מדובר במחיר ממש זול, אם אתם באזור וחובבי רכב זו בהחלט הזדמנות טובה לחוויה שמעט אנשים זוכים לה ובוודאי תזכרו כל החיים. המלצה שלנו - לא לאכול שום דבר לפני.

 

פורשה
נהגי המבחן של פורשה מבטיחים לכם הרבה זמן על הצד

>> 10 מקומות ברחבי העולם שכל חולה הגה חייב לבקר בהם