טוויטר הפכה אתמול (רביעי) לרשת החברתית הראשונה שמתירה פרסום מוצרי קנאביס בארצות הברית. זאת כאשר רשתות אחרות, בראשן פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, עדיין אוסרות פרסום של חברות קנאביס, גם במדינות בהן קיימת לגליזציה.
עד כה התירה טוויטר פרסום רק של מוצרי CBD והמפ, המוגדרים כחוקיים בכל ארצות הברית, כמו גם במדינות אחרות בעולם, לרבות מדינות האיחוד האירופי. כעת תתיר הרשת לפרסם גם חברות של קנאביס, ובפרט שהן בעלות רישיון עסק חוקי ועוברות את הליך ההרשאה של טוויטר לפרסום ברשת. בנוסף, פרסומי כל חברה יופצו רק באזורים בהם היא רשאית למכור את מוצריה, ולקהל יעד מגילאי 21 ומעלה בלבד.
למרות שהשינוי הוכרז רק אתמול, חברות קנאביס רבות כבר הגישו בקשות לפרסום ברשת החברתית, ובקרוב יוכלו תושבי ארצות הברית (או לפחות במדינות מסוימות, בהן קיימת לגליזציה) לצפות בפרסומות לחברות קנאביס גם בטוויטר.