View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Dom Pérignon (@domperignonofficial) on

מסיבות קוקטיילים, פתיחת בקבוקי שמפניה יוקרתיים וסתם בקבוקי יין יקרים במסעדות - לפעמים זה מרגיש שאין חיבור טבעי יותר מזה שיש בין מפורסמים לאלכוהול. לכן, אנחנו לא מופתעים כשמוזיקאי ענק, מפיק תקליטים ואייקון אופנה ועיצוב כמו לני קרביץ ממסד את הקשר הזה, ולוקח אותו צעד אחד קדימה.

קרביץ שמונה למנהל הקריאייטיב של מותג השמפניה היוקרתי דום פריניון ב-2018, מוציא עכשיו ביחד עם החברה הצרפתית מהדורה מוגבלת של 3 בקבוקים, כשהזמר היה אחראי על עיצוב הבקבוקים. כחלק מהמדורה המיוחדת קרביץ עיצב גם פמוטים ושולחן בר נמוך, לפי החברה אלו אמורים לעודד את פופולריות הסדרה.

ההכרזה על שיתוף הפעולה מגיעה בעקבות סשן צילומים שנעשה על ידי קרביץ עצמו במהלך מסיבת ארוחת ערב, שנערכה על ידי דום פריניון בביתו בלוס אנג'לס. התמונות שצולמו נלקחו לקמפיין הפרסומי שכולל את המעצב אלכסנדר וואנג, הארווי קייטל (האירי, כלבי אשמורת) הדוגמנית והשחקנית אבי לי קרשו (מקס הזועם) ושימו לב, כוכב הכדורגל היפני לשעבר, הידטושי נקטה.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Dom Pérignon (@domperignonofficial) on

קרביץ עיצב תווית לבקבוקים "Cuvée" ו-"Magnum"  מהסדרה "Vintage Dom 2008", ו-"Cuvée" רוזה. חוץ מהבקבוקים כוכב הרוק עיצב אריזות מהודרות לכל אחד מהבקבוקים, שהופכות לפמוט עם נר שחור (שמגיע גם הוא עם הבקבוק).

 "רציתי ליצור משהו שישדרג אפילו יותר את חוויית השתיה של דום פריניון", סיפר קרביץ. "משהו שיאחד את כולם". פתיחת השולחן, הדלקת הנר, ויותר מכל, פתיחת הבקבוק היוקרתי אמורה להיות בהחלט לעמוד ביעד.