ברזיל. ברי המזל עשויים לראות אותה ב-3D (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
ברזיל. ברי המזל עשויים לראות אותה ב-3D (רויטרס)|צילום: מערכת ONE

כל חובב כדורגל סקרן לחוות צפייה במשחק בתלת מימד, אך מדובר בעסק יקר למדי הדורש השקעה במערכת קולנוע ביתית משוכללת במיוחד.

כמו באירועים גדולים אחרים, גם הפעם מתגייסת חברה גדולה, קוקה קולה,  ומזמינה את הציבור ליהנות משידור בחינם של גמר המונדיאל בתלת מימד, כדי לקדם את מוצריה ולהעצים את המותג שלה. החברה השקיעה במהלך 5 מיליון ש"ח.

כרגיל בקוקה-קולה, הדגש הוא על הצבע והחגיגות שמסביב - "סלבריישן", אם להשתמש בשפת הקמפיין של החברה במונדיאל.

החברה מזמינה את צרכניה להשתתף במשחק אינטראקטיבי באתר האינטרנט של קוקה קולה ולהפעיל קהל אוהדים במגרש כדורגל. בין כל הגולשים שישחקו במשחק ויפגינו את כישורי העידוד שלהם יוגרלו עשרות זוכים שיוכלו לצרף 10 חברים (לכל זוכה) לחגיגת מונדיאל ייחודית שתכלול את הקרנת משחק הגמר בתלת מימד.

בסך הכל 300 איש יוזמנו לאירוע ההקרנה בתלת מימד, שייערך כאמור ב-11 ביולי, בהיכל נוקיה בתל אביב. המקום יסודר ויעוצב באווירה ביתית, כאשר כל קבוצת חברים תשב בסלון משלה ויוצבו מזנוני אוכל מהיר ושתייה להנאת הצופים.

שחקני מכבי מתחממים (דרור עינב) (צילום: מערכת ONE)
שחקני מכבי מתחממים (דרור עינב)|צילום: מערכת ONE

באי האירוע יצויידו במשקפי תלת מימד ייחודיים ויזכו לליווי צמוד של יורם ארבל, שלא נסע לסקר מדרום אפריקה וישדר את משחק הגמר מיד אליהו, ולצידו יפרשן מוטי איווניר. כעת נותר רק לחכות לזהות העולות הגמר, כאשר רבים מחכים למפגש האולטימטיבי בין מסי וארגנטינה לבין קאקה וברזיל.

אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל: "כנותני החסות המרכזית למשחקי המונדיאל ומעצם חיבור המותג קוקה-קולה לרגעי שיא בספורט העולמי, אנו שמחים להעניק לצרכנינו חוויה ראשונה מסוגה בעולם, במסגרתה נאפשר להם לצפות בגמר המונדיאל בטכנולוגיית תלת מימד שתעניק להם תחושה של צפייה  מתוך האצטדיון. המיזם הייחודי של קוקה-קולה משקף את ערכי המותג ששם דגש על החדשנות והריגוש האולטימטיביים בכל פעילויותיו".

אוהל קוקה קולה. ענקית המשקאות שוקלת את הקשר עם החלוץ (שי לוי) (צילום: מערכת ONE)
אוהל קוקה קולה (שי לוי)|צילום: מערכת ONE