-
-
צהוב עולה
איך גרמתי לספונסר לשלם מאות אלפי שקלים לאיגוד הכדורסל ולקבוצות על ידי שינוי צבע הכדור מכתום-חום לצהוב
-
בניית ערכים למותג ספורטיבי
אנשי יחסי הציבור הם אסטרטגיים תדמיתיים שתפקידם לייצר תכנים שיחברו בין מעניקת החסות לקבוצה/ לנבחרת לבין הקהל הרחב מחוץ למדיה הספורטיבית. ברוריה ביגמן מסבירה
-
השר אטיאס: אטפל בכל ערוצי ה'פלוס פלוס פלוס'
שר התקשורת התייחס לערוצים בתשלום בכנס תקשורת
-
שם המשחק: כסף
ראשי הספורט הבינו שצריך אנשי מקצוע לגיוס כספים