כחלק מהמדיניות החדשה של החברה, מספר הקלוריות שמכיל כל משקה יצוינו באופן בולט יותר על בקבוקי המשקאות. בנוסף הכריזה החבר'ה כי תחדל מפרסום שפונה לילדים מתחת לגיל 12. בנוסף, לפרסומות של החברה יתווספו תכנים המקדמים אורח חיים בריא שכולל התעמלות ואכילה נכונה. פעולות אלה של קוקה קולה מגיעות על רקע הטענות כי משקאות החברה מסייעים למגפת ההשמנה בעולם המערבי. "אנחנו רוצים להיות חלק מהפתרון, "אמר מנכ"ל קוקה קולה העולמית, מוהטאר קנט, בראיון שהעניק לרשת סי.בי.אס. "אנחנו מאמינים שעל ידי העלאת המודעות לחשיבות של פעילות גופנית, נצליח לייצר את השינוי".
קוקה קולה יוצאת למלחמה בהשמנת יתר
חברת המשקאות הכריזה כי תלחם במגפת ההשמנה בעולם באמצעות ספירת קלוריות
מערכת העולם עכשיו
|
העולם עכשיו |
פורסם 12:05 09.05.13