עסקת הפרסום המשמעותית ביותר אי פעם נחתמה אתמול. פובליסיס הצרפתית ואומניקום האמריקנית, שתיים מסוכנויות הפרסום הגדולות בעולם, הודיעו כי ימוזגו לחברת פרסום אחת שתיקרא פובליסיס-אומניקום כאשר כל צד יחזיק בנתח מניות שווה.

השווי של החברה הממוזגת יעמוד על כ-35 מיליארד דולר. המטות של חברות הפרסום ימשיכו לפעול כפי שעשו עד היום, פובליסיס מפריז ואומניקום מניו יורק. בראשות פובליסיס ימשיך לעמוד מוריס לוי, מהאנשים החזקים בעולם הפרסום.

המשמעות היא שאומניקום ופובליסיס, חברות הפרסום השנייה והשלישית בגודלה בעולם, יעלו על WPP, הגדולה בעולם, בהיקפן. ההכנסות השנתיות הצפויות לחברה המאוחדת יעמדו על 23 מיליארד דולרים. המיזוג יגרור חקירה של רשויות ההגבלים העסקיים הן באירופה והן בארה"ב, בהתחשב בהיקף הפעילות שלהן שעומד יחד על 41 אחוזים משוק הפרסום העולמי, יותר מWPP, חברת הפרסום שנחשבה עד המיזוג כגדולה בעולם.