החברה הקוריאנית "סמסונג" נכנסת בחודשים הקרובים לרשת חנויות "בסט ביי" כמותג מוגדר ומתכננת להשיק עמדות ב-500 מהחנויות הגדולות ברשת וב-410 מהקטנות. העמדות של "סמסונג" יהיו גדולות יותר משל המתחרה "אפל" ותהיה אפשרות לרכוש את המוצרים מבלי לעבור בקופה הראשית של החנות. הנפגעים העיקריים של המהלך יהיו החברות הקטנות שאין להם עמדות כאלו בחנות.
עד כה מוצרי החברה נמכרו על המדפים בחנויות אבל ללא עמדה של החברה. עכשיו יוכלו הקונים בחנויות להתנסות בשימוש במוצרי החברה. המוכרים יהיו עובדי "סמסונג" ויוכשרו לתפקיד. הם ידעו לתת יעוץ ולהדגים את המוצרים וגם לבצע תיקונים קלים במכשירים ולהפעיל אותם במעמד הקנייה. חוץ מטלפונים סלולרים ימכרו גם טאבלטים, מחשבים, טלוויזיות חכמות ומכשירים נלווים. המוכרים ידגימו גם שימושים חדשים בטלפון נייד כמו שליטה על הטלוויזיה.
ב-1 במאי יפתחו העמדות בחנויות הגדולות וחודש לאחר מכן בקטנות יותר. זוהי התחלה של דריסת רגל משמעותית של "סמסונג" בארה"ב שעד כה היתה נמוכה ביחס לחנויות שלה בשאר העולם.