@bridesmaidforhire

What other questions do you have? ##alwaysabridesmaid ##professionalbridesmaid ##oddjob ##weddingtiktok ##SyncYourMiO

♬ The Magic Bomb (Questions I Get Asked) [Extended Mix] - Hoàng Read

 

להיות שושבינה בחתונה זו בדרך כלל חוויה מיוחדת, מרגשת וחד פעמית. כמעט. לא זה המקרה של ג'ן גלנץ שעובדת כ"שושבינה מקצועית" בשבע השנים האחרונות. בסרטון ויראלי בעמוד הטיקטוק שלה היא משתפת את הסיפור מאחורי המשרה המוזרה. "בתחילת שנות העשרים לחיי כל החברות שלי התחתנו ותמיד הייתי השושבינה", היא תיארה, "כל מי שהכרתי שאלה אותי אם אני יכולה להיות השושבינה שלה. השותפה שלי לדירה אמרה לי: 'הפכת להיות שושבינה מקצועית' וככה התחלתי". באחד מהסרטונים שלה פונה גם גלנץ לבריטני ספירס, ומציעה לה לשכור את שירותיה: "אני יכולה לעזור לך בכל דבר שיהיה בחתונה", היא אומרת.

מהר מאוד גלנץ התחילה להציע את שירותיה באינטרנט, ולהפתעתה, התקבלו "מאות מיילים מנשים" שרצו להעסיק אותה. כיום יש לה עסק משלה ואוסף של מאות שמלות חגיגיות ששמרה משלל החתונות בהן עבדה. 

אז מה זה בכלל אומר להיות שושבינה מקצועית? לדברי גלנץ, כלות משלמות לה כדי ללוות אותן בדרכן לחופה וכדי ולחגוג את היום הגדול שלהן, כשבכל זמן האירוע גלנץ מתחזה ומתנהגת כאילו הן חברות שמכירות שנים. 

 

@bridesmaidforhire

##ZFlipClackdown ##professionalbridesmaid ##weddingtiktok ##bridesmaids ##weddingtok ##freebritneyspears ##freebritney

♬ original sound - JEN GLANTZ - BRIDESMAID 4 HIRE

 

בחשבון הטיקטוק שלה הצטברו הרבה שאלות מאנשים שתהו מה בדיוק כולל התפקיד וגלנץ ענתה בפירוט על הכל. בתשובה לשאלה "האם את מתיימרת להיות חברה של הכלה", ענתה גלנץ שבדרך כלל כן, ולפעמים הבעל בכלל לא יודע שהיא נשכרה. "בחלק מהפעמים בן הזוג חושב שאני חברה ותיקה שהוא מעולם לא פגש". הגולשים שצפו בסרטון התאהבו במקצוע. "אני רוצה ללמוד איך להיות שושבינה מקצועית, בבקשה", כתבה מישהי ואחרת הוסיפה, "אני אשמח לעשות את זה גם".