יש כלות, שאיך נגיד את זה, לוקחות את יום החתונה שלהן מאוד ברצינות. הן רוצות שהכל יהיה לטעמן, ואם משהו הכי קטן לא נראה להן - עדיף לכולם לא להיות בסביבתן. כך גם קרה לשושבינה מארצות הברית שביקשה מגיסתה, הכלה, להחליף את השמלה שבחרה לה כיוון שהיא לא מתאימה ונוחה לנשים הרות. הכלה סירבה, ולא רק זאת היא גם איימה שתסלק אותה מהאירוע אם לא תעשה כרצונה. 

השושבינה האנונימית שיתפה את המקרה ברדיט. לדבריה, היא נכנסה להיריון לאחר שנאבקה בבעיות פוריות במשך שנים וביום חתונתה הצפוי של גיסתה היא תהיה בחודש חמישי. כאמור, כשהיא ציינה בפני הכלה שהשמלה המיועדת לא מתאימה לה, הכלה כעסה והציעה שלא תיקח חלק בטקס החתונה כיוון שהיא רוצה שכל השושבינות יהיו בלבוש תואם. "כשראיתי את השמלה התקשרתי לחברת השמלות כדי לשאול איך היא תיראה על אישה בהיריון והם אמרו שהיא תהיה מכווצת ולא נוחה", סיפרה השושבינה. "לאחר מכן התקשרתי לכלה והודעתי לה שיש בעיה, והיא שאלה בתגובה: 'מה זאת אומרת, את לא יכולה פשוט להגדיל אותה?'".

כמה דקות אחרי היא קיבלה מהכלה הודעת טקסט: "אני לא רוצה שתלבשי שמלה שונה ואני לא חושבת שהבטן שלך תהיה כל כך גדולה בעוד חמישה חודשים. בנוסף, את תלבשי את השמלה רק שש שעות אז זה לא צריך להיות כל כך נוח". בניסיון "לרכך" את האמירה אמרה הכלה שהיא לא מצפה שהשושבינה תנעל עקבים והוסיפה: "ראיתי נשים בחודש שמיני ואפילו תשיעי לובשות שמלות דומות, אז לא צריכה להיות לך בעיה. אין מספיק זמן כדי שכולן יתארגנו מחדש על שמלה שתתאים לשלך. אני חלמתי על היום הזה במשך שנים ואני מתרגשת מכך שתהיי שם לצדי, אבל אני מצטערת, אני לא אסכים שתלבשי שמלה אחרת".

כמעט כל הגולשים ברשתות תמכו בשושבינה. "אל תסכימי. את לא צריכה לחץ כזה בזמן ההיריון שלך", כתבה אחת הגולשות ואחרת הסכימה: "אני לעולם לא אבין את מי שחושב שתמונות מושלמות של יום אחד חשובות יותר מאהבה, חברים ובני משפחה. זה אבסורד לחלוטין". 

עם זאת, היו גם כאלה שחשבו ששני הצדדים הגיוניים, ואפילו ניסו למצוא פתרונות פרקטיים: "צריך ליצור קשר עם תופרת מקומית ולבדוק אם היא חושבת שאפשר לשנות את השמלה. אם כן אז אפשר לארגן שינויים אחרונים במידה, ממש רגע לפני החתונה", כתב מישהו וגולשת אחרת הוסיפה: "על סמך הוויתור שלה על העקבים זה נשמע שהיא כלה לא רעה". לא. לא רעה בכלל.