בכל שבוע אנחנו עוקבים אחרי המפורסמות שמחפשות אהבה ומגלים שהחיפוש אחרי "האחד" או "האחת" קשה לכולם. הכניסה לעולמן הפרטי מעוררת הזדהות גדולה בשל העיסוק בנושא האוניברסלי כי "all you need is love". קבלו חלק מהתגובות שברשת

הדייטים של הבנות מגיבים

ממש מצחיק לראות את עצמך בטלוויזיה בכזו סיטואציה... אבל היה כיף :) (אייל, הדייט של גאיה)

איזה מוזר לראות את עצמי בטלויזיה. אני מקבל הרבה תגובות נאצה מאנשים שאני לא מכיר ואני חושב שזה לא במקום. אני רוצה להבהיר משהוא, לפני שיחת הטלפון עם אמירה לא דיברנו מספר חודשים ולא היינו בקשר .ההגעה של אמירה הייתה מפתיעה ולא פשוטה לעיכול מבחינתי אבל אין ספק שהמעשה שעשתה אמירה הוא מעשה אצילי ומרומם , שאפו ענק ובהצלחה לכולן (גל, הדייט הלונדוני של אמירה)

המזדהות

אין תמונה
מרגשות

בנות, הצלחתן לקרוע לי את הלב... היה קשה לי ממש לצפות, אך אין ספק שזאת אחת הסדרות...(מיטל)

בקרוב אהבה. התפרצות הרגשות השבועית של (דנה)

המפרגנות

אמירה כל הכבוד על האומץ להיות כנה בלי משחקים וללכת עד הסוף. לפחות את יודעת שניסית ולא יהיה מצב שתמיד תתהי אם הייתי עושה כך או כך...אל תפחדי להיות את, בחורה עם בטחון עצמי ואמיתית. מחזיקה לך אצבעות למצוא את האחד (אורלי)

גילי היקרה אני מקוווה שאת קוראת היגעת עם שיער אסוף לפגישה כאילו את סגורה במחשבתך ולא מצפה לכולם לעומתך מאיה הגיעה עם שיער פזור שאומר שהיא פתוחה להכול לאחר כמה דקות הקול שלך התחיל לרעוד ששאלת את מאיה שאלה היפסקת לשניה באמצע היסתקלת עליה לראות שאת לא עושה טעות והימשכת בשאלה אני לא יודע אם חסרה לך אהבה וזוגיות או שחסר לך משהו אחר. ראיתי את הפגישה במלואה ועדיין אני בטוח שהחסירו קטעים שיוכיחו את טענתי. מה באמת חסר לך??? ימים יגידו היה מתח מיני מהצד שלך שצעק לשמיים. בכול מקרה בהצלחה ותשדרו פרקים ללא צנזור (מעיין)

סדרה קולעת, אמיתית מהחיים. ממש אהבתי. במיוחד הזדהיתי עם סיגל, מקסימה, אמא אוהבת לבניה, שרוצה חבר אמיתי ולא בעל מלשון בעלות. אפילו לא קמתי מהספה באמצע התכנית. מרתק מושך ולזה אפשר לקרוא ריאליטי !!! (מירב)

עכשיו עם סיום הפרק השני אני יכולה לומר שהתרגשתי מאוד לראות את הפרק הזה. באיזה שהוא רגע אפילו ירדו לי דמעות. אתן מדהימות, כנות, ואני יודעת שהאהבה מחכה לכן. המשכנה להיות כנות עם עצמכן, חייכו אל החיים והחיים יחזירו לכם חיוך. גילי, היה לך דייט מדהים שריגש אותי מאוד ואני שמחה שמצאת אהבה. אני חושבת שזה נפלא לחיות את החיים ממקום של שלמות.מחכה לפרק הבא. לילה טוב (סיגל)

תגובות הצד השני

אם עושים גירסא הפוכה, אני פה (עידו)

לכל אחת מהן יש אלפי חברים בפייסבוק, זה מוכיח את הטענה, ככל שיש לך יותר חברים בפייסבוק, כך אתה בעצם אדם בודד יותר. בהצלחה לבנות במציאת האהבה....(אייל)

מסתמנת כסדרה לא רעה בכלל. מגיע לכל אחת שם אהבה אמיתית, מפרפרת כזו... טיפ כללי מגבר על גברים: כשאנחנו קורסים עליכן, אנחנו גם נחצה אוקיינוסים בשבילכן, ונדאג שתרגישו את זה. כל גמגום פחות מזה ראוי לנקססט. (גדי)

"בקרוב אהבה", מיד אחרי "האח הגדול", בשעה 22:35

>>הכירו את הנשים של "בקרוב אהבה"

>>היכנסו לפייסבוק של בקרוב אהבה - הבנות כבר מחכות לכן!