אני זוכרת את הרגע שעליתי לשיחה עם הבנות והחלטתי שאני עוזבת את התכנית. זה לא היה קל. החלטתי לעזוב וללכת אחרי הלב שהיה מאד מבולבל כי הייתי בתחילת קשר ולא ידעתי לאן פניי מועדות. בחרתי לתת צ'אנס אמיתי ללב. הפרידה מהקבוצה של הבנות הייתה מהולה בשמחה ועצב. עצב, על כך שהייתי צריכה לעזוב חוויה מקסימה בתחילת דרכה, ושמחה, על זה שהלכתי אחרי הלב.

לפני תחילת התכנית, היו לי הרבה חששות והסביבה הייתה מאד נגד. החברים אמרו לי "מה, את נורמלית?", הם רצו לערער אותי, בקטע טוב, בשביל לבדוק אם אני באמת יודעת לאן אני הולכת. עניתי להם "אני יודעת מי אני ואני סומכת על עצמי" ואז החלטתי שאני הולכת על זה. זה סוג של טלוויזיה שלא הייתי בו – זה סיקרן אותי בפן המקצועי ובטח שבפן האישי.

סיבה נוספת היא האנשים שעשו את התכנית. איילת אפרתי זו מפיקה שעבדתי איתה בעברי, בתחילת הקריירה. היא ועמליה הבימאית פנו אליי לגבי התכנית, הציגו בפניי את הרעיון. הייתה שיחת נשים מעצימה, שיתפתי אותן בחששותיי ובשאלותיי. בזכות השיחות הרבות שהיו בינינו ידעתי שאני בידיים טובות. אני שמחה שהחלטתי לתת תשובה חיובית על השתתפותי.

לפני הפגישה הראשונה עם אירי והבנות, הלב שלי דפק. עמדתי להכיר את הקבוצה שהולכת לבלות איתי לכמה חודשים טובים. כשנפתחו החלונות, אמרתי: יו, איזה כיף. כולן נראו לי אמיצות, נחמדות, פתוחות, ומרתקות. שמחתי כי ידעתי שזה הולכת להיות חוויה מעניינת.

אירי בעיניי עשה עבודה אנושית מדהימה וכמובן, גם מקצועית. אני חושבת שהוא היה נכון וקשוב. הוא בא בלי אגו, וכמראיין זה עושה את העבודה הכי טובה. זה היתרון שלו. הוא מגיע נקי, עם החמלה שלו ועם חוש ההומור שלו. בזכות זה, כל אחת פתחה את צוערי ליבה. אירי גרם לנו להרגיש בטוח, להרגיש בית.

המפגש עם הבנות והשיחות עם אירי הקשו על הפרידה. אבל נתתי צ'אנס ללב שלי.

ולסיום, כמה מילות פרידה חמות

אין תמונה
סיגל נפרדת מכם

בנות, תמשכנה להיות אמיצות כפי שאתן. אותנטיות ומרגשות כאחד. אין לי ספק שאהבה תגיע בזמן הנכון ביותר עבורכן והעיקר לעולם אל תתפשרנה על ליבכן.

אירי, תודה שיש איש רגיש כמוך, איש נקי ואמיתי כפי שאתה, שנותן אור אחר לעולם המנחים.

ולכם, אני חושבת שהדרך המתבקשת אל הלב היא להיות שלמים כיחידים לפני שנכנסים למערכת יחסים. זה קלף ההצלחה של הזוגיות.

סיגל שחמון

"בקרוב אהבה", מיד אחרי "האח הגדול", בשעה 22:45

>>הכירו את הנשים של "בקרוב אהבה"

>>היכנסו לפייסבוק של בקרוב אהבה - הבנות כבר מחכות לכן!