בפרק האחרון מיכל שפירא גילתה לאירי שעבר לה ה"קריז" כי נכנס לחייה מישהו מהעבר שנגע בה והיא הספיקה להתאהב בו תוך חודש. למרות ניסיונותיו של אירי, מיכל עדיין לא רוצה להגדיר את הקשר הזה כרומן מאחר והיא לא יודעת לאן זה הולך.
 
"לא הייתי מוכן לזה פעם קודמת. פחדתי. הסתכלתי קדימה והרגשתי שאני מפחד ולא יכול לסמוך עליך", סיפר אורי בפתיחות על הסיבות לסיום הקשר בעבר. מיכל המשיכה והתעקשה כי רצתה להבין – מה היה מפחיד בה? "את משוגעת", אמר אורי בחיוך.

ומה השתנה? תהתה מיכל ואורי הסביר שהיא התבגרה, שניהם התבגרו. "הרגשתי שהיית בתוך דמות הרבה פעמים וגם אמרתי לך לצאת מהדמות. בסיבוב הנוכחי לא אמרתי לך את זה פעם אחת. המסקנה הבלתי נמנעת היא ששנינו התבגרנו", הסביר אורי.

בהמשך, מיכל שיתפה אותו בשיר שכתבה מיד אחרי הפעם הקודמת: "עבר בקושי שבוע וכבר אני בעננים. אך כמו בכל מקום גבוה חטפתי חתיכת פחד גבהים. הריחוף הזה הוא תענוג אבל בכל שנייה אפשר ליפול. אז כדאי לעצום את העיניים לנסות ליהנות ולשכוח הכל".

לקראת סיום השיחה, מיכל הודתה בדבר שכבר אמרה מתוך שינה כשהיא משחזרת סיטואציה מעברם: "החלפנו איזה שלושה משפטים ואז קרה לי משהו שלא קרה לי אף פעם...יכולתי לראות בדמיוני אותנו מתחתנים. אבל אני עכשיו מתחילה לפתח ברקסים. אני יודעת מה אני רוצה אבל אני פוחדת שיעבור לך". עוד רגעים מהשיחה של מיכל ואורי.

"בקרוב אהבה", מיד אחרי "האח הגדול", בשעה 22:45

>>הכירו את הנשים של "בקרוב אהבה"

>>היכנסו לפייסבוק של בקרוב אהבה - הבנות כבר מחכות לכן!

>>עוד רווק מבוקש שמחפש אהבה