אחרי שהבלוגרית ג'ס אם בייקר צילמה סדרת תמונות שלה במידות גדולות כמחאה על כך שחברת האופנה "אברקומבי אנד פיטש" לא מוכנה לייצר בגדים לאנשים מעל מידה 40 ואפילו מסרבת להעסיק כאלה, כעת אנחנו מקלות את המחאה העירומה הבאה: עמותת הנשים "אודות-פנים" (About-Face), ארגון שמעודד דימוי גוף חיובי, התעייפה מלראות דוגמניות רזות מדי ברשת "ויקטוריה סיקרט" שבעיקר גורמות לכולנו להיראות ולהרגיש מלאות. לכן היא החליטה לערוך הפגנה בשפה שחברת ההלבשה התחתונה מבינה: בלבוש מינימלי. קבוצת הנשים העירומות למחצה מול חנות הרשת שנשאה שלטים עם הכיתוב: אני מתחייבת לאהוב את הגוף שלי" הפכה מהר מאוד לוויראלית בפייסבוק ובטוויטר.
נלחמות בתופעה של אידיאל מידה 34
הקבוצה נאספה על מנת להילחם בתופעה של אידיאל מידה 34. "רצינו לדבר בקול נגד כל הדבר הזה", אמרה ברגר על פי הדיווח ב-dailymail. בין הנשים שהפגינו, בלט לו גבר אחד שעמד מחוץ לחנות כשהוא לבוש במכנסי בוקסר ונשא ברשימה של "טיפים לאהבת הגוף שלי" כמו: "תגידי לעצמך כמה טוב את נראית כל יום במראה".
"קבלי את הגוף שלך כפי שהוא"
הקבוצה ביקשה מאנשים שחלפו במקום לחתום על "התחייבות גופנית" אשר מעודדת אותם לקבל את הגוף שלהם כפי שהוא. הקבוצה גם גייסה אנשים לחתום על עצומה נגד רשתות ביגוד כמו "ויקטוריה סיקרט" שמעודדות תפיסה לא מציאותית במדיה של הגוף ה"מושלם". הארגון הממוקם בסן פרנסיסקו אשר נוסד בשנת 1995 גם קידם את הנושא באתר שלו. "רצינו לייצג את הציבור ולהילחם עבור יצוג מדויק יותר של גוף האישה במדיה התקשורתית", נכתב באתר.
העמותה מקווה שבאמצעות הפגנות מסוג זה תוכל ללחוץ על רשתות כמו "ויקטוריה סיקרט" ו"אברקומבי אנד פיטש" לכלול בקמפיינים שלהם דוגמניות בעלי מבנה גוף שונים. "'אודות-פנים' מציידת נשים וילדות בכלים להבין ולהתנגד למסרים שליליים מצד המדיה ולהשפיע על הערכתם העצמית ודימוי הגוף שלהן", נכתב באתר. עוד הם מבקשים להבהיר עד כמה זה הכרחי לשלול את אותם מסרים נגטיביים על דימוי גוף ומשקל. "ישנה סבירות גבוהה פי חמש יותר שנערות צעירות ש קוראות מאמרים על דיאטה ינסו לרזות בצורה דרסטית מבנות שלא קוראות כתבות כאלה". ובמקרה הזה, דומה שתמונה אחת של מירנדה קר אחרי לידה, מדגמנת כבר חזייה ותחתונים כאילו לא הרתה בחייה, שווה אלף מילים.