קארה קלווין, שמככבת בפרסומת לקולקצייה החדשה של נעלי ג'ימי צ'ו, מואשמת בהשתתפות בקמפיין שמעניק רוח גבית לתרבות האונס. במהלך הפרסומת המדוברת, דלווין צועדת ברחובות מנהטן בנעלי מעצב העל, כשברקע הגברים שחולפים על פניה שורקים לעברה, מעירים הערות סקסיסטיות ומפשיטים אותה במבטם. דלווין מצדה, מחייכת אליהם ונראית די משועשית.
הקמפיין, שזכה לשם: "זוהרת בחושך", ספג די במהרה גלי ביקורת וטענות על כך שהוא מעודד את תרבות ההטרדות המיניות ברחוב ואף עושה גלוריפיקציה להתנהגות מחפצנת ופוגענית במרחב הציבורי. אך מעבר למסר הבעייתי, דווקא ההשתתפות של דלווין, שידועה בתור לוחמת עבור זכויות נשים ברשתות החבריות וכן, הייתה מהראשונות לחשוף את הארווי ויינשטיין – היא זו שבחרה לקחת חלק בקמפיין סקסיסטי שכבר לא ממש תואם את רוח התקופה.
דלווין כאמור, על רקע הקמפיין #MeToo, חשפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה שיחה שניהלה עם המפיק ויינשטיין ותיארה כיצד הוטרדה על ידו: "בעבודה הראשונה שלי כשחקנית, עבדתי על וקיבלתי טלפון מהארווי ויינשטיין. הוא שאל אותי אם שכבתי עם אחת מהנשים שנצפיתי איתן בהופעות מתוקשרות" כתבה. "זו הייתה שיחה מוזרה ולא נוחה. לא עניתי על אף אחת מהשאלות שלו. אמרתי לו שאני ממהרת ושאין לי זמן לדבר בטלפון, אבל לפני שהספקתי לנתק הוא אמר לי שאם אני לסבית, אני לעולם לא אקבל תפקיד של סטרייטית או שבכלל אצליח כשחקנית בהוליווד". בהמשך, כתבה כיצד ויינשטיין ניסה להכריח אותה לעלות לחדר שלו בבית מלון התקיימה פגישה מקצועית בין השניים.
בעקבות פרסום הסרטון, הוצף חשבון הטוויטר של ג'ימי צ'ו בתלונות מצד הגולשים, שהובילו לבסוף למחיקת הפוסט. הטוקבקיסטים מצדם טענו שמדובר בתזמון די בעייתי לקמפיין מהסוג הזה, שמתעלם בצורה מובהקת מהשיח הציבורי. עם זאת, עד כה הוא זכה ל-4 מיליון צפיות גם כשברור שהטרדה מינית יכולה להתרחש בכל זמן, בכל מקום והיא התנהגות שראויה לגינוי - ולא לשימוש ככלי שיווקי.