"הלו ברבי", הברבי החדשה של חברת מטאל, מגשימה את הפנזטיה של כל ילדה וילד: היא מדברת וגם מקשיבה. אפשר לשאול אותה למשל מה דעתה על טיילור סוויפט, והיא תגיד שזו הזמרת האהובה עליה, או לשאול אותה מה היא אוהבת לאכול- והיא בטח תגיד שהיא נגד אוכל.
כל הקסם הזה קורה הודות למיקרופון שיש על הבובה, מערכת שמזהה דיבור ומאות תסריטים של תשובות אפשרויות. בסרטון ההדגמה שלה למשל, עובדת החברה אומר לה "ברוכה הבאה לניו יורק", והיא בתגובה מספרת שהיא "אוהבת את העיר" ומציגה שאלות המשך משל עצמה כדי לעודד דיאלוג. אם זה לא מספיק, הלו ברבי לעולם לא נשארת מאחור: אפשר לחבר אותה גם לענן ולטעון מידע חדש ודיאלוגים חדשים.
אז עכשיו שהיא לא רק יפה, אלא גם אינטלגנטית (מלאכותית), נשות באזפיד ניסו לנהל איתה שיחה עם פמיניזם ומעמד האישה. הבעיה היחידה היא, שברבי - המשפיעה על מיליוני בנות ברחבי העולם - קיבלה אופי מאוד מעצבן ומרצה, והיא פשוט מסרבת לאתגר את השיח.
כשהיא נשאלת למשל מה דעתה על פערי השכר בין גברים ונשים היא עונה, "אני אוהבת את זה! לפעמים אני מוצאת את עצמי רוקדת בלי סיבה בכלל! מה איתך? את אוהבת לרקוד?"; כשהיא נשאלת על הגל השני בפמיניזם היא אומרת "דגני בוקר נשמע טעים"; וכשאחת הנשים לוחצת על כפתור הדיבור, ברבי מיד מכריזה, "את יודעת על מה אני רוצה לדבר? על אופנה". כבר עדיף לשחק עם הלו קיטי.