בעולם שבו נשים בשנת 2017 מקבלות את הזכות לנהוג במדינות מסוימות, שהמשפט "אישה חונה – אישה דורסת", עדיין מעלה גיחוך ודמות נשית על הכביש מעוררת בוז ודחף עז לשלוח את היד אל עבר הצופר רק מעצם קיומה - לא פלא שעולם הפרסום בכלל לא מתייחס אליהן כאל לקוחות לגיטימיות. ואחרי שמותג עלום לממכר אלכוהול קיבל את השיימינג הראוי לו, הגיעה תורה של חברת "דרים קארס", שמשווקת רכבי יוקרה. אבל רק לגברים עם פוטנציאל של צרכני מין, כך מסתבר.
הפרסומת, שיותר מזכירה סרטון להנצחת מורשת יו הפנר, שכולי תקווה שתיקבר יחד איתו, יושב גבר משועמם אל מול מסך המחשב שלו בעבודה. קצת מזכיר את הקטע הזה בסרטי פורנו שהבוס תוחב את היד למכנסיים. הגבר, ששקוע בפנטזיית הפאלוס שלו, מתעורר למראה של חבורת נשים לבושות בבגד גוף קטנטן, אוזני ארנבת ופרצוף פתייני.
הן משליכות את עצמן על הרכב, מלטפות את המראות ונמרחות על אותו בוס מכופתר. מדי פעם המצלמה עושה טובה ומורידה את הפוקוס מהישבן שלהן אל הפנים. אולי כדי להזכיר לכם שלא מדובר בפורנו רך לאור יום, אולי כדי להזכיר שלישבנים המרקדים יש גם ראשים שמחוברים אליו.
יכול להיות שזה שוב אותו תרגיל נמוך שנועד לעצבן את הפמיניסטיות, הרי זה פופולרי וכי בסופו של דבר – הבירה האהובה על עם ישראל היא עדיין זו שממשיכה לבטל באופן שיטתי את 50% מאוכלוסיית העולם. גם יכול להיות שבאמת ובתמים, חברה לרכבי יוקרה מטילה בספק את היכולת של נשים לרכוש BMW משלהן. בטח כשהן מרוויחות 30% פחות מגברים.
אבל האמת שחבל לתת לחברה את הקרדיט הזה, האמת הפשוטה היא שצריכת נשים, החפצתן וביזוי שלהן הוא לא רק טריק שיווקי, הוא גם נורמה חברתית שעדיין לא זוכה למספיק גינוי. השתיקה שניכרת בתגובות בעמוד הפייסבוק של "דרים קארס" אומרת הכל. אף טוקבקיסט לא מזדעק ושום לקוח פוטנציאלי לא הביע מחאה.
וכן, שווה להזכיר שהגופה של יו הפנר אולי קבורה מתחת לאדמה – אבל התרבות שהוא הנחיל במשך עשורים כבר טבועה בדי.אן.איי התרבותי שלנו כבר כל כך עמוק, שנשים בוגרות בתחפושת שפנפנות נוטפות מין, הן עדיין הטריק הכי ותיק ומוכר בספר חוקי הקופירייטינג.