@brooklyndallen

love y’all but I said what I said #WidenTheScreen #plussize #fashion #style #pinterest

♬ Kiss Me More (feat. SZA) - Doja Cat

כשאנחנו רואות דוגמנית בפרסומת עם בגד שמוצא חן בעינינו, אנחנו אוהבות לדמיין איך הוא ייראה עלינו. רק מה? כמעט כולנו לא דוגמניות, ואנחנו יודעות טוב מאוד שהמכנסיים, החולצה או השמלה מהפרסומת ייראו עלינו קצת אחרת.

במקרה של נשים שמנות הפער הזה גדול במיוחד. למבנה גוף נשי מלא כמעט ואין ייצוג במדיה, ונדמה שרשתות האופנה מתעלמות לחלוטין מפלח עצום מהאוכלוסייה שיכול גם הוא להיות צרכן של המוצרים שלהן – ומפרסמות בגדים לרזות בלבד. לפער הזה התייחסה ברוקלין האמר בת ה-23 בסרטון טיקטוק שצבר כבר יותר ממיליון צפיות, בו היא מנסה להראות שגם היא לקוחה פוטנציאלית. 

בראיון לאתר באזפיד סיפרה האמר שאת ההשראה לסרטון קיבלה מסרטוני טיקטוק של נשים רזות שמשחזרות תלבושות פופולריות מהפינטרסט, שם - היא מסבירה - רואים בדרך כלל רק מודל מאוד מסוים של גוף נשי. "הרגשתי שעם סוג הגוף והגודל הספציפי שלי אני יכולה לעזור להרבה מהעוקבות שלי להבין שהן יכולות ללבוש כל מה שהן רוצות ולהיראות נהדר", אמרה.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by brooklyn ♛ (@brooklyn.dallen)

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by brooklyn ♛ (@brooklyn.dallen)

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by brooklyn ♛ (@brooklyn.dallen)

האמר ניסתה להסביר שבגלל אידיאל היופי המצומצם אותו מכתיבות חברות האופנה – נשים כמוה חשופות להרבה ביקורת. "לנשים שמנות אין את הפריבילגיה ללבוש מה שהן רוצות, אלא אם כן אנחנו מוכנות לקבל מבטים ותגובות גסות. מה שנחשב ל'מחמיא' על נשים שמנות אלה בגדים שמסתירים את הגוף שלנו. הבטן השמנה שלנו נחשבת באופן שיטתי לחוסר שלמות. נשים שמנות נלעגות אם הן לובשות חולצות בטן ומכנסיים קצרים, בזמן שנשים רזות חוגגות את כל מה שיש לרשתות האופנה להציע. זה יהיה נחמד אם לא יתייחסו אלינו אחרות רק כי אנחנו שמנות".