עוד לא נרגענו משתי הפקות האופנה בכיכובו של הפרוד הטרי (ל"סגנון" של מעריב ולוואלה אופנה, שתיהן, אגב, באותו שבוע), וכבר אסף אמדורסקי נועץ עוד יתד בדרך להפיכתו לאייקון אופנה מקומי: הכירו את אסף אמדורסקי, מעצב. המוזיקאי סגר על שיתוף פעולה עם קסטרו, שבמסגרתו יימכר בסניפי הרשת ליין חדש של טישירטס שיעוצבו בהשראת אלבומו האחרון "הרי את". האלבום כבר נמכר ב-15אלף עותקים ועוד מכירותיו נטויות. אנחנו מוכנים להמר שגם הטישירטס יעשו חיל.
שיתוף הפעולה בין קסטרו ואמדורסקי החל למעשה בתצוגת החורף האחרונה של מותג האופנה, שבמהלכה צעדו הדוגמנים על המסלול לצלילי הופעה חיה של הזמר (שהשיק בסוף השבוע את המופע החדש שלו), והוא לא מסתכם רק בטישירטס. מי שמעוניינת ללכת על כל החבילה – טישירט פלוס מוזיקה, יכולה לרכוש גם את האלבום עצמו במהדורה רגילה ובמהדורה מוגבלת הכוללת דיסק קטעי בונוס. אמדורסקי גם יעניק לקסטרו שירותי יעוץ מוזיקליים לפלייליסט של הרשת, כלומר מוזיקת הרקע המתנגנת בסניפיה.
אבל עזבי אותך רגע מהאסטרטגיה השיווקית של קסטרו. הדבר המעניין באמת פה זה האדון א"א. נכון, הוא הוציא אלבום חדש וצריך ליחצן אותו. אבל אמדורסקי לא עשה את זה רק באמצעות פרידה מתוקשרת – מסתמן שהוא שם את עצמו בדיוק בטריטוריה הנכונה. כי בתור מישהו שמעולם לא נתפס כבעל אג'נדה אופנתית כלשהי, נראה שהמיקום הזה פשוט תפור עליו. אתמול זה היה בהפקות אופנה בכיכובו (אגב, מגה סקסי), עכשיו זה עם הטישירטס בהשראתו ומי יודע מה יהיה מחר. אנחנו מהמרות שיהיה דיסקו.
אגב, הטישירטס והדיסקים ניתן יהיה לרכוש רק בסניפי הרשת באזור המרכז (קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון איילון, נמל תל אביב, CASTRO תל אביב, כיכר השעון ביפו, גן העיר, ארנה, קניון גבעתיים וקניון שבעת הכוכבים בהרצליה) – אז תשתדלי לא לגור בטבריה.