מתברר שבעולם הדוגמנות אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל: הלו קיטי, החתולה המצוירת מיפן שהיא מותג על שכל ילדה מכירה כבר בת 34, וזה לא מונע ממנה לדפוק פוזות למצלמה. בית האופנה הצרפתי דיור, בראשות מעצב העל ג'ון גליאנו, החליט לקחת את קיטי זאת תחת חסותו ולתת לה לדגמן את קלוקציית הסתיו והחורף של בית האופנה, ולפרסם את התוצר ההזוי ב"ווג" היפני – גרסת השמש העולה של המגזין. אז מה אם מדובר בדמות מצוירת בלי צוואר, בלי רגליים ועם שפם?
את המראה של קיטי – שובר קופות של ענקית המשחקים היפנית סאנריו – כולם מכירים, ולא בכדי: היא הפכה לדוגמה וסמל לשיווק משובח. וגם לאייקון אופנה. השידוך בין גליאנו לווג יפן הוא קצה הקרחון שעליו כבר ישבו פריס הילטון שהפכה לבובת הלו קיטי והוציאה ליין מוצרים, וגם קמרון דיאז, מריה קארי, היידי קלום, כריסטינה אגילרה ומפורסמות נוספות שטמנו ידן בפרווה הלבנה.
ועכשיו קיטי כבר לא צריכה אף אחד, עושה את זה בזכות עצמ ומדגמנת את המייקאובר בגיליון יוני של ווג יפן, בכתבת אופנה ענקית שמראה את קיטי עטויה בדגמי סתיו וחורף של גליאנו לדיור, עושה פוזות יחד עם המעצב ואף יוצאת למסע שופינג בפריז. "ברור שזאת הפעם הראשונה שבית דיור לקחת דמות מצוירת בשביל להציג את כל הקולקציה שלו", אומר לרויטרס נציג של ווג ניפון – הווג היפני. "אבל זאת לא הפעם הראשונה שקיטי מגיעה לתחום האופנה. אנימציה יפנית והדמויות שבה היוו השפעה חזקה על עולם האופנה בעונות האחרונות. ואת קיטי אנשי אופנה מכירים ואוהבים במיוחד, בגלל זה ווג רצו לעשות איתה משהו גדול". גדול ביפן כאילו?