אנחנו מתות לדעת מה קורה עם קארי וביג, חייבות לגלות אם סמנתה נשארת נאמנה לגבר אחד, משוועות לראות את התינוקת הסינית של שרלוט וצריכות להאמין שלמירנדה באמת טוב בפרברים. אבל חייבים לומר את האמת: הסיבה שאנחנו מחכות בצורה נואשת ל"סקס והעיר הגדולה – הסרט" (30 במאי אצלנו), היא בעיקר בשביל האופנה. השיק הכה מגניב של שרה ג'סיקה פארקר, הלנז'רי היוקרתי של קים קטרל, החליפות המדויקות של סינתיה ניקסון ומראה האול אמריקן גירל של קריסטין דייוויס הם נושא השיחה החם בעיר. כי עם כל הכבוד לרחובות מנהטן, למסעדות האולטרה טרנדיות ולעובדה שאנחנו עומדות להתאחד עם ארבעת הנשים ששינו את השיח הנשי על סקס לנצח, כל מה שאנחנו באמת רוצות זה כמה בשורות אופנתיות, כמה פריטים נחשקים ולא מעט נעליים.

סקס והעיר הגדולה (צילום: רויטרס)
מתוך הפרימיירה הלונדונית של הסרט. חיות אופנה|צילום: רויטרס

הסטייליסטית הכי חמה בעיר

 לא פחות משסקס והעיר הוא קאמבק היסטרי לארבעת החברות, הוא מפיח חיים חדשים בשועלת המלתחות פטרישיה פילד, שהכתיבה עבור ניו יורק, והעולם כולו, את הסטיילינג הנכון בין 1999 ל-2004. פילד, שכבר הספיקה לעשות סטיילינג גם ל"השטן לובשת פראדה", לא מתרגשת מהמעבר הדרמטי של סקס והעיר מהמסך הקטן לגדול. להיפך, היא טוענת שהאתגר הכי גדול מבחינתה היה לחזור לאותו קצב ושיק ניו יורקי חמש שנים אחרי שצולם הפריים האחרון בסדרה, נצח במונחי אופנה.

 אמירות מפורשות לגבי הסטיילינג אי אפשר להוציא ממנה, אבל רמזים ורסיסי מידע היא מפזרת בתקשורת לרוב כבר כמה חודשים טובים. פילד מספרת שחלק מהדמויות ימשיכו בדיוק מאותו מקום אופנתי שבו היו כאשר קארי חזרה לזרועותיו של מיסטר ביג, וחלק יתפתחו לא מעט גם בגרדרובה.

בתחילת פברואר חשפה פילד ארבע תלבושות מתוך הסרט, אחת עבור כל דמות. המגפיים ומעיל הפרווה שקארי לבשה בסדרה עושים גיחה של כבוד גם בסרט, אבל פילד מבטיחה שחוץ מהם המלתחה של הכוכבת דנדשה לגמרי. כך למשל באחת הסצנות היא תלבש חלק עליון עם הדפס של ורד ומכפלת נפוחה (בלון) שאליו הותאמו חצאית ותיק כתום שעיצבו עבורה בבית האופנה פנדי, ונעליים של מנולו בלאניק עם הדפס של זברה.

אין תמונה
פטרישה פילד. מזמן הפכה לגורו

 הלוק שבחרה פילד להציג עבור סמנתה כלל ז'קט צהוב בעל צווארון מחודד שאליו הותאמה חצאית שחורה, נעלי פיפ טואו ותיק בצבעים מטאליים שעיצב עבורה כריסטיאן דיור. עבור שרלוט הוצגה שמלת סטרפלס שנקשרת מאחור בצורת קורי עכביש ומעוטרת בפרחים וחרוזים ותוספת של מעצב העל כריסטיאן לובוטין: סנדלי פיפ טואו גבוהים ומעוצבים שנקשרים על הרגל והופכים את הקרסול לעדין וסקסי. בשביל מירנדה נבחרה שמלה עם הדפסים גיאומטריים בשחור ולבן שאליו הותאמו נעלי פיפ טואו בצבע אוף וויט של גוצ'י. אפשר כבר לסכם ולומר שבלי פיפ טואו אנחנו לא יוצאות השנה מהבית?

היסטריה על האייפל

בניגוד להרבה השערות בתקשורת, הפריט הכי חם שיצא בינתיים מהסט של צילומי הסרט לא שייך למעצבי על, לידיעת הקוראים מארק ג'ייקובס, ג'ון גאליאנו או מוצ'יה פראדה. ביום הראשון של צילומי הסרט הפציעה קארי עם ארנק שעיצבה עבורה מעצבת די אלמונית בשם טימי וודס, שצורתו כמגדל אייפל. עוד לפני תום יום הצילומים הפריט הזה הפך לאייטם נחשק, והוא אפילו מוצע למכירה באתר הבית של פילד. היסטריה שהחלה בגלל תמונת פפראצי מתוך הסט.

אין תמונה
פרח היביסקוס ענקי. שרה ג'סיקה פארקר מתוך הסרט

 ולמה דווקא אייפל? התשובה טמונה בפרק הכפול שסיים את הסדרה. אותו שיא מסעיר היה סופה של האפיזודה של קארי בעיר האורות עם הסבאל'ה והאמן אלכסנדר פטרובסקי (מיכאל ברישניקוב) והתיק הוא בעצם הומאז' לאותו דאבל פרק סיום סוחט דמעות שבו חוטפת קארי סטירה מפטרובסקי, יורדת בוכה ללובי של המלון ונתקלת בביג שבא להציל אותה ולספר לה שהיא האחת. וכן, אנחנו נאנחות מזה עד היום.

אגב, פריט נוסף של טימי וודס ששבר שיאי מכירות היה תיק ארנק בצורת ראש של סוס שעוצב הגברת ברדשו. בעקבות ההצלחה המסחררת קיבלה המעצבת בקשות גם מסטאריות כמו ג'וליה רוברטס ונטלי פורטמן. שנאמר, הסתדרה בחיים.

אבל למרות שברחבי העולם מחשיבים אותה לזו שקובעת מה הוט ומה נוט, פילד לא הולכת נותנת לכוח הזה לעלות לה לשורשים האדמוניים. וגם אם הנחת המוצא היא שכל אביזר או בגד שקארי תלבש יהפוך מיד לאייטם חובה בארונות של נשים ברחבי העולם, פילד טוענת שהיא בכלל לא מתאמצת לייצר טרנדים, אלא מנסה לגרום לצופים ליהנות מהטאצ' שלה על הסט. והטאצ' המפורסם הזה כולל את כל מה שקיצוני, גדול, אקסטרווגנטי ומופרך – ככה היא אוהבת את זה, וככה גם אנחנו. ביום השלישי לצילומים, למשל, הופיעה קארי בשמלה לבנה שבצידה השמאלי פרח היביסקוס גדול יותר מהראש שלה בצבעי לבן ועיטורי זהב. אז תהיו בטוחות שפרחי ענק מחכים לנו מעבר לפינה.

אין תמונה
הרביעייה בפריים מתוך הסרט. לכל אישה יש סטייטמנט

 
פילד עושה גם עושה כבוד בסרט לבתי האופנה הגדולים – דולצ'ה וגבאנה, רוברטו קאוואלי, פראדה, שאנל, בלומארין, דיור ואחרים, מן הסתם כמה מחבריה הטובים. אלה יפציעו על המסך בצורת כובעים מוטרפים, שמלות בהדפסים גיאומטריים, מעילים, חצאיות, ג'ינסים ונעלי סטילטו בגובה בניין וסנדלי פיפ טואו, כמובן.

ואגב, באותו אירוע שבו הציגה פילד ארבע תלבושות נבחרות, היה אפשר לחשוב שגם היא תנעל פיפ טואו, אבל למרבה ההפתעה היא הופיעה בנעלי עקב שחורות שעיצבה עבור חברה אחרת לגמרי. רק אל תנסו להשיג אותן באתר שלה. הן מזמן אזלו מהמלאי.