אחרי שבועות האופנה בבירות אירופה וניו יורק, משיקות כעת חברות האיפור המובילות את מראות החורף. כמאפרת המתעסקת ביופי ובאסתטיקה על בסיס יומי, מדובר בהחלט במשהו ששווה לחכות לו, ודרכו לבחון את השינויים הצבעוניים במעברים מהעונה החמה לקרה. הבשורה הרעה היא שהעונה דומה שחברות האיפור מעט נרדמו בשמירה. הבשורה הטובה היא שמי שמתעקשת, תוכל בכל זאת למצוא כמה טוויסטים מעניינים בגזרת האיפור.

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים

עדיין בטופ: אייליינר וליפסטיק אדום

אחרי שקיץ 2011 היה רווי בטרנד הקולור בלוק שהתאפיין בצבעוניות חסרת גבולות, היה מסקרן לגלות מה יציע לנו החורף. אך האמת היא ששום דבר לא הפיל אותי מהכיסא או ריגש אותי עד כדי שגרם לי לחשוב שכך אני חייבת לאפר את הבחורה הבאה שתיכנס לסטודיו.

הבשורה היא כאמור שאין באמת בשורה ואין חדש תחת השמש. גם העונה חברות האיפור ממשיכות בקווים המנצחים של העונות הקודמות: המראה המעושן שולט שוב, אלא שהעונה גם נוספו לו שפתיים מודגשות. כמו כן, האיילינר והאודם האדום עדיין כאן - מראה קלאסי אם כי כזה שמיצה את עצמו לחלוטין בשלוש שנים האחרונות. מה שכן, האדומים מגיעים העונה במגוונים רחבים ובמרקמים שונים (מט, מבריק ומטאלי). גם הצבע הסגול שהתחיל בשנה שעברה ממשיך הפעם רק עם טוויסט מרענן מה: העונה נקבל את הסגולים הקרים יותר ששייכים למשפחת הכחולים.

דומה שהבשורה האמיתית היחידה אינה טמונה במראות, אלא במוצרים: אני מגלה שהעונה הצלליות שינו את המרקם שלהן, והן מטאליות ומבריקות קצת, בדומה לשנות השמונים. איך זה נראה בפועל? קבלי סקירה של חמש המראות הבולטים של חברות האיפור:

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים

העלתה את הרף

רבלון הצליחה לצאת הממראה הקלאסי והמעט משעמם ויצרה לוק אופנתי, סקסי ובעל חותם צעיר שפונה לקהל אחר ושונה ממה שהיה עד עכשיו. הסוד נובע מהעסקתה של אחת המאפרות המובילות בתחום האופנה בניו יורק ובעולם - גו'צי ווסטמן. שאפו.

סגול עולה

שיסיידו העזו בצבעים הסגולים הקרים ,עם צלליות מטאליות שנראות שוות ומזמינות. הגדולה של הגוונים האלו היא שהם מחמיאים לכל צבעי העיניים – מכחול ועד לחום כהה.

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים

מעושנת מחוייכת

קלרינס הצליחו לגרום לדרמה של המראה המעושן השחור והכהה להיראות נשית, מרוככת ומחויכת. משימה שאינה מובנת מאליה. כמו כן הפודרה בקולקציה נראית מבטיחה, ורביעיית הצלליות במשפחת הכחולים מעניינת ויפה.

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים

בואו לקברט

לנקום נשענה על מראה הגלאם המוכר של האיילינר בשילוב האודם האדום, ושדרגו אותו למראה יותר קברטי בזכות אייליינר ארוך ומעוגל יותר, שמשווה מראה יותר חצוף ומתיימר. הסומק שיצא עם הקולקציה מרהיב ביופיו.

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים

מטאלי

אסתי לאודר שיחקה על המאט אל מול המטאלי. במראה הזה אפשר בפירוש לראות את האיזון בין צלליות מטאליות כסופות שמאירות את העיניים אל מול שפתון המט בגוון מושלם ועכשווי.

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים

תגידו מזל טוב

נעים להכיר: לפני הרבה שנים, נסעתי לעבודה בפריז ונכנסתי לרשת "ספורה". אני זוכרת שנעמדתי מול דוכן איפור גדול וצבעוני של חברת האיפור בורז'ואה הצרפתית, והרגשתי כמו ילדה בחנות ממתקים, רק שבמקום סוכריות, אני עומדת מול מגוון מפואר של צלליות במרקם קליל ועדין. מלבד העושר הצבעוני, מה שמייחד את המותג הוא שהוא הראשון שהמציא את טכנולוגית האפייה שעוברים הצלליות והסמקים, מה שגורם למרקם שלהם להיות שונה וקליל עם פיגמנט חזק. המותג קיים כבר 150 שנה בצרפת, ונמכר ב-8 מדינות, ועכשיו הוא גם עשה עלייה לישראל. שיהיה במזל.

אין תמונה
הפעם אין קשר לביקיני אבל היינו חייבים
>> יפה במשקפיים: כך תתאפרי מבעד למסגרת