סופר פארם פותחת את האקדמיה הראשונה מסוגה בעולם, האקדמיה לביוטריות, ואנחנו התארחנו יחד איתם במשרדי גוגל בתל אביב כדי לפגוש את המתמודדים מקרוב.
במשך חודש יזכו 20 מתמודדות ומתמודד אחד לקחת חלק בפרויקט החדשני, שבסופו תבחר הביוטרית הבאה של ישראל. בסיום האקדמיה תיבחר הביוטרית הבאה של ישראל על ידי צוות שופטים שגם תזכה בנסיעת ביוטי ללונדון וביקור ב-YouTube space - מתחם ייחודי המאפשר לאנשים היצירתיים ביותר בעולם, ללמוד וליצור תוכן וידאו ביחד.
"מדובר בפרוייקט מאוד מיוחד, היא מאגדת את כל הגורמים הנכונים והקהילה שיכולה ליצור דברים מדהימים. העצה שלי: למצוא את הנישה שלך, לעבוד קשה מאוד, ליצור קשר עם הקהל ועמיתים, וליהנות מההזדמנות".
את הפרויקט החדשני של האקדמיה לביוטריות יזמה רשת סופר-פארם והאקדמיה כולה מתארחת בקמפוס של גוגל, שאף אחראים לחלק מההרצאות והתכנים. שלי גפני, מאפרת סופר-פארם, הסטייליסטית מיטל ברונר, אשלי בקשי וקסמן, הבמאית ג'ולי שלז ועוד מומחים רבים בתחומי היופי, אופנה, דיגיטל, עיתונות ועוד, ירצו במשך חודש באקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, שתתארח גם בקמפוס של גוגל בתל אביב ותפתח ב-16.5.
"30 אחוז מצריכת התוכן של עולם הביוטי הוא ביוטיוב", אומרת גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם. "כרשת המובילה את תחום היופי בישראל ונמצאת בקשר עם הביוטריות המובילות בארץ, עם בנות נוער ומקיימת את אירוע ביוטי סיטי פעם בשנה, החלנטו להרים את הכפפה ולעשות את זה הכי טוב והכי מקצועי שאפשר. זו האחריות שלנו לתת את הבמה לכל האנשים האלו".
כל המפגשים יתועדו באתר מיוחד כדי שגם הצופים יוכלו ליהנות מהידע ולהכיר את המתמודדות על תואר הביוטרית הבאה של ישראל.
צילום: שי גרנות