נשים שנסעו בימים האחרונים באחד מכבישי הארץ התקשו להאמין למראה עיניהן: שילוט חוצות של חברת היופי והטיפוח "care שירותי רפואה", עליו מתנוסס הסלוגן "אופי זה המצאה של מכוערות – care laser מאמינה ביופי". תמונה של השלט הופצה במהירות ברחבי הרשתות החברתיות, אבל הכותרת, שכאילו נלקחה מעידן אחר, כל כך תמוהה וחריגה בנוף – שרבים התקשו להאמין שהיא אמיתית. בתחתית המודעה שבשלט המצולם מופיעה גם השורה "המודעה פונה לנשים וגברים כאחד. המציג אינו רופא". היות ואין כל תמונה של רופא במודעה וקשה לומר שהיא פונה לגברים, גבר החשד שמדובר במודעה שלא הייתה ולא נבראה. עסקני רשת וצייצנים העלו אפילו את הסברה שמדובר בפיגוע יח"צני, שכל מטרתו היא לגרום נזק תדמיתי ל-care ולבעלים שלה, כתגובה לתמיכתו הציבורית בפלשתינית עאהד תמימי.
אלא שלפי תחקיר של אתר המזבלה, המסקר את ענף הפרסום בישראל, התמונה של השלט לא הייתה מפוברקת אלא מציאותית מאוד. לפי הסיקור במזבלה מדובר בטעות שנעשתה על ידי משרד הפרסום של רשת care, שהעלתה שלט מתוך קמפיין שנגנז. הבעלים של הרשת, איש העסקים גור מינצר, תמך בפרסום הקמפיין הפוגעני, אבל התקשה למצוא משרד פרסום שהסכים לשתף איתו פעולה, כמו גם סלבית מוכרת שתיקח בו חלק. בשלב כלשהו ככל הנראה הודפסו שלטי חוצות עם הכותרת המיושנת והמגוחכת, אבל בסופו של דבר הוחלט בכל זאת שלא להעלות את הקמפיין, מחשש שיכעיס ויוביל לחרם צרכני. כפי הנראה, השלט שצולם השבוע נתלה כתוצאה מטעות – והוסר באופן מיידי.
אנחנו את הלייזר שלנו כבר נעשה במקום אחר, כי יש לנו אופי.
מחברת Care נמסר:
"במסגרת ישיבות קריאייטיב עולים סלוגנים שונים, חלקם מוצלחים יותר וזו דוגמא לאחד לא מוצלח במיוחד שנפסל על ידי הנהלת החברה. בשל שגגה טכנית, עלו שלטים בודדים, שכמובן לא היו צריך לעלות, והם ירדו כלעומת שהופיעו . ועדיין, על כך אנו מצרים. בשורה התחתונה, קר מאמינה באהבה, כפי שקובע הקמפיין שכן עלה, ובוודאי מאמינה בשוויון מגדרי מלא".