בשבוע שעבר "אמילי בפריז", הסדרה האווילית שסוחפת את כולנו בעל כורחנו, חזרה לעונה שלישית - שמלאה בכל אותם האלמנטים שהפכו אותה ללהיט המושמץ שהיא: משולשי אהבה, דרמה במקום העבודה, נופיה היפים של עיר האורות, וכמובן, קלוז אפים מגרים על האוכל שיוצא תחת ידיו של גבריאל. וישנו דבר אחד נוסף שהסדרה עקבית לגביו לאורך העונות – המלתחה המפונפנת של אמילי, שגם לכבוד הבילוי השגרתי ביותר לובשת אאוטפיט שלא יבייש כוכבת שצועדת על השטיח האדום.
ברור שלצד היותה סדרה (ותכלס, אולי לפני היותה סדרה) "אמילי בפריז" היא חגיגה של אופנה; ממש כמו "סקס והעיר הגדולה", שמגיעה כזכור מאותו יוצר, היא מנצלת את הבמה שקיבלה כדי להצדיע למעצבים ומעצבות, כמו גם להביא טרנדים פופולריים לידי ביטוי על המסך. בהתאם, אמילי מעולם לא נראתה פעמיים כשהיא לבושה באותו מעיל, ובכל עונה הסטייל הצבעוני והססגוני שלה רק הופך נועז יותר ויותר. זה נחמד והכל, אבל זה גם מייצר בעיה של אמינות: הבחירה להלביש את אמילי במיטב המחלצות גורמת לבלבול אצל צופי הסדרה, שתוהים - איך, לעזאזל, היא מממנת את הבגדים האלה?
בסופו של יום, אמילי היא בסך הכל אשת שיווק. אשת שיווק טובה, שכנראה מרוויחה לא רע, אבל בכל זאת, אשת שיווק. גם בלי להיות מבינים גדולים בתחום, אפשר לנחש שהמשכורת שלה כנראה לא יכולה לכסות את הכמות הבלתי נתפסת של הפיסים המרהיבים שהיא לבשה לאורך העונות, ביניהם גם פריטים ששייכים לבתי האופנה הגדולים ביותר – שאנל, אוף ווייט, דולצ'ה וגבאנה, פאקו רבאן והרשימה עוד ארוכה (מאוד). שאלת המלתחה של אמילי העסיקה את הצופים עוד מהעונה הראשונה, אבל חכו לזה: יש מצב שעכשיו, בעונה השלישית, התעלומה סוף סוף נפתרה.
בפרק השני של העונה השלישית, אמילי מנסה ליישב את הסכסוך בין סילבי – הבוסית המאיימת שלה מפריז – לבין מדלן, הבוסית הקפדנית משיקגו. בעזרתו של לוק, אמילי משכנעת את מדלן להגיע לאירוע של פייר קאדו, שם תוכל לפגוש את סילבי, ליישר איתה את ההדורים ולהציע לה מחדש את משרת ניהול הסניף הפריזאי של סבואר. מדלן מסכימה, ואף מבקשת מאמילי שתעזור לה למצוא שמלה מתאימה ברגע האחרון. אבל כשמדלן מגיעה למקום – אויה! אמילי מגלה להפתעתה שהשמלה השחורה האוונגרדית שבחרה עבור מדלן היא בדיוק אותה השמלה בה סילבי הגיעה לאירוע.
סילבי נחרדת, מדלן מובכת, וכאילו המצב לא יכול היה להסלים יותר – מצטרף לשיחה גם פייר קאדו, ששואל את מדלן: "מאיפה השגת את זה (את השמלה)?". "ב'לואה לה ראנוויי'", עונה מדלן בחיוך. אז, ג'וליאן מעווה את פניו ושואל - "זו שמלה שכורה?". פייר, מצידו, קובע: "זה מגעיל". אבל מי אם לא אמילי, שעזרה למדלן למצוא את השמלה, נחלצת להגנתה (של השמלה, כמובן): "לא, יש להם תהליך ניקוי קפדני מאוד", היא מבהירה. ובכן, אין פה הכרזה מפורשת על כך שאמילי שוכרת את בגדיה (ולא, כפי שחשבנו עד כה, רוכשת אותם) – אבל זה בהחלט רמז שאי אפשר להתעלם ממנו. הרי איך אמילי יודעת לספר על טיבו של תהליך הניקוי, אם היא לא שוכרת בעצמה בגדים מאותו בית עסק?
התיאוריה הזו נתמכת גם על ידי אמירה של לילי קולינס - שמגלמת את אמילי - שסיפרה לאחרונה ל- Women’s Wear Daily על מחשבותיה בנושא המלתחה הלא הגיונית של הגיבורה. "אני אוהבת את הרעיון הזה שהבחורה הזו פשוט אוהבת אופנה עד כדי כך", אמרה השחקנית. "אני אוהבת לחשוב שלה ולמינדי יש יחידת אחסון ענקית של בגדים שהן חולקות, או שאולי אמילי שוכרת את הבגדים שלה". ובכן, אם כוכבת הסדרה אומרת, אנחנו בהחלט לא נתווכח איתה.