אילבן הכפולה: צופי הסדרה "דברים מוזרים" הכירו את דמותה של אילבן (או כפי שהיא מבקשת לקרוא לה בעונה החדשה, ג'יין) כשהשחקנית שגילמה אותה הייתה בת 12. אבל כיום מילי בובי בראון היא כבר אישה צעירה בת 18, ולכן כשהעונה הרביעית והחדשה - שעלתה לפני כשבועיים לנטפליקס - הציגה פלאשבקים שחוזרים לעברה הטראומטי במעבדת הוקינס, הסדרה הייתה צריכה לגרום לאילבן להיראות יותר קרובה לגיל שבו בראון הייתה כשהסדרה החלה. מעריצים רבים הופתעו מהטבעיות הקריפית של האפקטים הדיגיטליים שהצעירו את בראון ("אילבן הצעירה לא יכולה לפגוע בך", צייץ אחד), אבל הופתעו אפילו עוד יותר כשהתגלה שאילבן הצעירה גולמה על ידי שחקנית אמיתית לחלוטין - מרטי בלייר בת ה-10.
בלייר, שמעידה על עצמה כמעריצה של "דברים מוזרים" מאז הייתה ארבע, חזרה מהחוויה הזאת עם עיניים נוצצות וקראה לצילומים האלה "חלום שהתגשם". צילומים מהסט מראים את בראון מביימת את בלייר כדי להבהיר לה את האופן שבו אילבן אמורה לזוז ולהתנהל, ובהתחשב בעובדה שהיא מגלמת וידועה כאילבן כבר שמונה שנים, היא כנראה ידעה מה היא עושה. כיאה לכוכבת מתחילה, בלייר הקפידה להודות פומבית לבראון על שהדריכה אותה: "(תודה על) שהיית כזאת השראה. כשהגעתי לסט, ניגשתי אלי ישר, גרמת לי להרגיש כל כך בנוח. תודה שבילית איתי זמן ועל שגרמת לסצנות שלי להיות *אדירות*!!!".
— stranger writers (@strangerwriters) May 31, 2022
המעריצים, כמובן, היו בשוק, ולא חסכו את השוק הזה מטוויטר: "אתם אומרים לי שזאת לא הייתה גרסה מכווצת של מילי בובי בראון בסצנות האלה?" שאל אחד, כשאחר גם אמר שחשב שבראון פשוט "גילמה את עצמה כילדה". צופים נוספים בכלל חשבו שהסצנות האלה צולמו כבר בימי העונה הראשונה - בדומה לפרק האחרון של "החיים עצמם", שהשתמש בסצנות שצולמו לפני מספר שנים, כשחלק מהשחקנים היו צעירים מספיק עבורן.
העניין הוא שהמעריצים לא באמת טעו: אכן נעשה שימוש ב-CGI ובאמצעים דיגיטליים כדי לגרום לאילבן להיראות כמו מילי בובי בראון הצעירה. "השתמשנו בשחקנית מדהימה כדי שתגלם את הגוף שלי", בראון סיפרה ראיון לרשת MTV, "ואז טסתי ללוס אנג'לס, שם עבדתי במכשיר מדהים שנקרא 'ביצת הלולה', ובעצם עבדנו שם במשך שלושה ימים, והצטלמתי רק בהבעות הפנים שלי, בלי לצלם את הפעולות. הם השתמשו בטכנולוגיית דיפ-פייק כדי לשתול את הפנים שלי על הגוף של מרטי". זו אינה הפעם הראשונה שסדרת טלוויזיה משתמשת בטכנולוגיה דיגיטלית כדי להילחם בפגעי הזמן: עוד בימי "הסופרנוס" נעשה שימוש ב-CGI כדי להחזיר את ליביה סופרנו (אימו של טוני) לסצנה אחת אחרונה, אחרי שהשחקנית עצמה נפטרה. נטפליקס עצמם היו סוג של חלוצים בתחום ההצערה הדיגיטלית, עם "האירי" בבימויו של מרטין סקורסזה. הסרט הציג דמויות בגילום רוברט דה-נירו וג'ו פשי מגילאי 30 עד 80, ובהליכי "איפור דיגיטלי" ניסה לגרום להם להיראות בגיל המתאים.