אחרי שהשיקו לוגו חדש, התחדשו ב-HOT גם בפרזנטורית חדשה ודי מוכרת, בלשון המעטה: הוונדרוומן גל גדות. הקמפיין החדש של חברת התקשורת שיושק בקרוב ילווה בסלוגן "There’s No Place Like HOT", ובאופן כללי - ניכר שגאווה ישראלית מהווה את ההשראה למהלך כולו. 

"אני שמחה לייצג את HOT בישראל", אמרה הכוכבת הבינלאומית, "אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים". במסגרת שיתוף הפעולה, תוביל גל גדות שורת קמפיינים שיצולמו בישראל בשפת המותג החדשה. בקמפיין הראשון ישתתף גם שלום מיכאלשווילי בדמותו האהובה והמוכרת מהפרסומות הקודמות של החברה - המאמנת זינה.

חוץ מלהיות הפנים החדשות של HOT, גדות תשתתף בחודש הבא בתחרות האירוויזיון שתתקיים בארץ, וכזכור גם עובדת בימים אלה על סרט ההמשך לוונדר וומן, WONDER WOMAN 1984, שיעלה בקיץ 2020. בנוסף, היא תככב גם בסרט Red notice שיצא גם הוא לאקרנים בשנה הבאה, ובסתיו הקרוב היא תתחיל להפיק את הרימייק של מוות בנילוס שיביים קנת בראנה (שביים גם את תור). 

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, מגיבה לידיעה: "החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש, היא מהווה עבורנו דוגמא ומופת של ישראליות והיא תוביל את השקת השפה הפרסומית החדשה של HOT  תחת המסר גאווה ישראלית".