השבוע מדור בינג' לסופ"ש מגיע במבצע מיוחד: שתיים במחיר אחת, כי מי אמר שטלוויזיה טובה צריכה לקחת לכם שבוע מהחיים? נתחיל במותחן הפסיכולוגי חצר עצי התפוח אותו יצרה ג'סיקה הובס (ברודצ'רץ' המעולה), שמבוסס על רב המכר ההיסטרי באותו השם מאת לואיז דוהרטי. דוקטור איבון קרמייקל (אמילי ווטסון, לשבור את הגלים וכל מה שבריטי בעצם) היא מדענית מצליחה וידועת שם בתחום הגנטיקה, שלצד הקריירה המפוארת מחזיקה גם חיים פרטיים פוטוגניים עם בן זוגה גארי (מארק בונאר) ושני ילדיהם הבוגרים. חייה של איבון משתנים ביום אחד כאשר היא מתבקשת להרצות בפני בית הנבחרים האנגלי. בזמן ביקור במבנה ההיסטורי, היא פוגשת בגבר מסתורי וכריזמטי (בן צ'פלין ההורס) שמציע לה סיור בחדרים הפחות מוכרים של הפרלמנט. הטיול הלא תמים של השניים הופך לסקס סוער באחד מחדרי הפרלמנט ואת הגבר, בו היא מתחילה להתאהב, היא מכנה מר איקס. איבון מפתחת אובססיה למר איקס וכותבת לו מכתבים אירוטיים אותם היא שומרת במגירה. לאחר שהיא פוגשת בו שוב בבית קפה, השניים פוצחים ברומן מיני שמורכב מסשנים של סקס במקומות ציבוריים. אנחנו לא מתפלאים כי ובכן, האנגלים הם עם קינקי. 

אם זה לא מספיק דרמטי עבורכם, איבון מתמודדת עם משבר אישי עצום. כאשר היא מגיעה למסיבה של חבר'ה מהעבודה, היא לומדת שאחד מהם, ג'ורג' (סטיבן אלדר), מאוהב בה כבר שנים ארוכות ורוצה לשכב איתה. כאשר היא מסרבת לחיזוריו, ג'ורג' אונס אותה. מנקודה זאת ואילך אנחנו צוללים אל דמותה המורכבת של איבון, אישה שחונכה לפעול קודם כל מהראש. מר איקס מעודד את איבון להתייעץ עם מומחה למקרי אונס לפני שתגיש תלונה נגד ג'ורג' במשטרה. כשאיבון נתקלת שוב בג'ורג' בבית קפה מקומי, הוא מאיים עליה שלא תעז לדווח על האונס שעברה, אז היא מחליטה לפנות אל מר איקס כדי להביא סוף לסיפור. מכאן ובלי להיכנס לספוילרים, עוברת עיקר עלילת חצר עצי התפוח אל בית המשפט בו איבון מתבקשת להתמודד עם ההחלטות השגויות שלקחה אל מול עיניו הבוחנות של הציבור.

בחצר עצי התפוח יש כמות טוויסטים שהייתה יכולה לפרנס בקלות שלוש עונות של דרמה טורקית, אך היא מקפידה לשמור על איפוק ונשארת ברגעים רבים בתוך ראשה של איבון בלבד. אמילי ווטסון, מוכיחה שוב איך היא הפכה לאחת השחקניות הטובות ביותר שיצאו מאנגליה, עם דמותה של איבון שמצליחה להיות שערורייתית, אימפולסיבית ומעוררת אמפתיה כאחד. דוקטור קרמייקל היא אישה שעבדה כל חייה כדי להיות נערת הפוסטר של הסחיות האנגלית, אז איך זה שברגע אחד, ללא כל היגיון, היא מחליטה לצאת כנגד כל מה שהאמינה בו? בשביל לגלות את התשובה לזה תצטרכו לסיים את ארבעת הפרקים של המותחן המצוין הזה.

כמו חצר עצי התפוח, גם פרפר עוסקת בדמויות שנמצאות בתהליך של שינוי, רק שבמקרה הזה מדובר בשינוי הרבה יותר גלוי לעין. פרפר, שעלתה לשידור באנגליה באוקטובר האחרון, מביאה את סיפורה של מקסין דאפי (קאלום בוט'-פורד), ילדה בת 11 שנולדה בגוף הלא נכון. הוריה הפרודים, ויקי וסטיבן (אנה פריל ואמט ג'יי סקאנלן), עדיין מתייחסים אליה כאל בנם מקס, אך לאט לאט הם נאלצים להבין את השינוי שהיא עוברת. פרפר הפכה בצדק למסמך חשוב עבור הקהילה הטרנסית בזכות שמירה על ריאליזם בכל מה שקשור בתהליכי יציאה מהארון של צעירים וצעירות טרנסג'נדרים. לצורך כך נפגש יוצר הסדרה, טוני מארצ'נט, עם טרנסג'נדרים ובני משפחותיהם בזמן תהליך הכתיבה וניסה להכניס כמה שיותר סיפורים אמיתיים מחייהם אל תוך חייה של משפחת דאפי.

קאלום בוט'-פורד הצעיר מפליא כאן בתפקיד מורכב במיוחד של ילדה שעוברת מסע של ייסורים שמזכיר בו זמנית את בילי אליוט וגם את פרשס. מלבד רגעים בהם היא נמצאת לבד בחדרה, מקסין לא יודעת הפסקה מהתופת של חייה. בזמן שבבית ההורים שלה לא מקבלים אותה ומעדיפים להתעסק בתהליך הפרידה המלוכלך שלהם, אביה יוצא עם אישה צעירה ואמה לא מצליחה לתפקד, לבית הספר היא נאלצת להתלבש כבן ועוברת התעללות מילולית ופיזית מהבריונים של השכבה. באחת הסצנות הקשות ביותר בסדרה, שאף הפכה לויראלית בממלכה, מקסין מנסה להתאבד על ידי חיתוך ורידים. ניסיונות אובדניים הם לא משהו שלא ראינו בטלוויזיה, אבל כשמדובר בילדה בת 11 החוויה הופכת למועקה של ממש. בגלל סצנות כאלה אך לא רק, פרפר היא יצירת שובת לב ששווה להשקיע בה את הזמן. לדור הלהט"בי שגדל על ברכי הכי גאים שיש, זאת בכלל צפיית חובה שתעזור ללמוד את הדור החדש של הקהילה שצומח כאן.