למילי בובי בראון, אילבן מדברים מוזרים בשבילכם, יש צבא מעריצים אינטרנטי אדוק ואפילו קצת מלחיץ, אבל אפילו הם יודעים לקרוא לה לסדר כשהם מרגישים שהיא מתנהגת מוזר (כלומר, יותר מוזר מהרגיל). למשל - כשהיא מעלה סרטון שלם של שגרת הטיפוח שלה בו נראה שהיא לא עושה כל שימוש במוצרים.
כמו הרבה סלבריטאיות אחרות, גם מילי הבינה שהכסף הגדול היום נמצא בעולם הביוטי, והחליטה לנצל את הפופולריות שלה בקרב נערות ונערים להקמת מותג טיפוח שפונה לבני גילה, ונקרא Florence by Mills. לפני יומיים, היא העלתה לאינסטגרם סדרת סטוריז בהם היא מנקה את הפנים לפני השינה, כולל שימוש במוצר פילינג מהמותג שלה, סבון פנים וקרם לחות. הבעיה? נדמה שהיא בכלל לא משתמשת במוצרים.
הסטוריז, כטבעם של סטוריז, כבר נעלמו, אבל הסרטון מופיע בחשבון היוטיוב הרשמי של המותג. הדבר הראשון שהטריד את העוקבים היה שבסוף הסרטון ניכר שהאייליינר של מילי עדיין במקומו. "אנחנו לא מורידים את איפור העיניים כשאנחנו שוטפים את הפנים?", שאלו אותה בתגובות. אבל זה - מילא. כל אישה (או גבר חובב איפור) יודעת שאת האייליינר העקשן צריך להסיר בנפרד, וכן - אפשר לנקות וללחח את שאר הפנים ואז להסיר את האייליינר עם מסיר איפור ייעודי, גם אם זה לא אידיאלי.
אבל מה שהדליק הרבה יותר נורות אדומות היו החלקים בהם מילי מורחת את המוצרים, לכאורה, על הפנים שלה, ושוטפת אותם. באף רגע לא ניתן לראות זכר למוצרים או למים - על הידיים שלה או על הפנים. אפילו השקענו ובדקנו אם אולי במקרה מילי הוציאה קולקציה שלמה של מוצרים שקופים - אבל לא, התעלומה נותרת בעינה, והעוקבים נותרו מבולבלים - למה לזייף סרטון של שגרת טיפוח כשאפשר לצלם אחד אמיתי לחלוטין?
"אפס מוצרים היו בשימוש בסרטון הזה, אבל מגיע לך ציון 10 על המשחק", כתבה מגיבה אחת, ואחרת הוסיפה: "אני אף פעם לא מאמינה שסלבס מוכרות לנו את שגרת הטיפוח שהן באמת משתמשות בה, אבל אני מצפה בהן להשתמש בה לפחות פעם אחת! אם את לא מוכנה לשים את המוצרים על הפנים שלך אפילו בשביל למכור אותם, למה שמישהו ישתמש בהם על אמת?". גולש אחר הגיב: "אין לה כלום על הפנים. היא משתמשת באוויר?". אין ספק, זהו מקרה ל-FBI.