בעקבות פנייתו של עידן, צופה התכנית שנעקץ, הזמין חיים הכט את האינסטלטור שמריה תבורי לתקן תקלה פשוטה. חיבורי הסיפון, צינור הביוב הממוקם מתחת לכיור המטבח, היו משוחררים. מדובר בתקלה שכיחה עליה משלמים כ-300 שקלים. תבורי הגיע אל המקום בליווי בעל מקצוע נוסף, קולגה בשם רמי דבש אותו הכיר עידן מה"טיפול" בתקלה בביתו. לעיני המצלמות וכשאנחנו מאזינים להכל, תכננו השניים לעקוץ את יהודית, שגילמה בחביבות תפקיד של אישה מבוגרת ונאיבית. הם קדחו בקיר ללא צורך וביקשו לגבות מיהודית מחיר מופקע על סך 7000 שקלים. כשחיים החליט להתעמת עם השניים התגובות היו מעניינות מאוד.

>>בואו להיות חברים בעמוד הפייסבוק של "יצאת צדיק"

כאשר הוזמן תבורי וצפה בתיעוד, זינק ממקומו וברח מהמקום, כשחיים רודף אחריו ומבקש את תגובתו. במקרה של הקולגה דבש, חיים למד את הלקח והגיע להתעמת עם האינסטלטור באופן אישי. דבש התגונן והסיר את האחריות, טען שיהודית היא לקוחה של תבורי ולא שלו. לאחר שחיים דאג להראות לאינסטלטור רגעים רגישים יותר בהם הוא זה שביקש לנפח את החשבון, אמר: "אני עזבתי את הקטע הזה, אני מזמן לא שם. אני לא נמצא עם האנשים האלה ופה זה הסתיים. מי שקבע את המחירים זה הוא, לא אני. 25 שנה בחיים לא היה לי את הדברים האלה".

>> מחפשים בעל מקצוע אמין? היכנסו עכשיו לרשימת הצדיקים המלאה

תגובת עו"ד של שמריה תבורי ורמי דבש:

הם עוסקים באינסטלציה למעלה מעשור והיום בעלי ידע ומומחיות בתחום כאשר מאחוריהם עומדים לקוחות מרוצים רבים. הבניין שבו בוצעה העבודה הינו בניין ישן מאוד והעובדה כי המומחה מטעם התכנית רק גרם לשחרור הסיפון איננה מעידה כי לא היו תקלות נוספות אשר לא אובחנו על ידי המומחה, ואותרו על ידי מרשיי. בידי מרשיי תמונות המתעדות את העבודה שבוצעה ואלה מוכיחות כי העבודה שבוצעה הייתה לצורך והם מוכנים להביא את העניין לבירור בפני מומחה ניטראלי. 

"יצאת צדיק": רביעי ב-21:00, קשת, ערוץ 12