כבר חמש שנים שיריב בוהדנה מככב, במירכאות כפולות, ב"יצאת צדיק" והתלונות לא מפסיקות לזרום. בשנה האחרונה הגיעו למערכת התוכנית מספר תלונות על טכנאי מקררים ומזגנים בשם אלכס - אבל מספר הטלפון של אלכס הוא למעשה של יריב בוהדנה, שאף נעצר על קבלת דבר במרמה ונגזרו עליו 6 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים בעבר.

אלכסיי, צעיר ממוצא רוסי, סיפר למערכת על כך שבוהדנה הגיע לתיקון בביתה של אמו לאחר שפרסם את עצמו בעיתונים בשפה הרוסית. "הוא יצא מהדירה, אמר שיש בעיה בארון החשמל ואמר שהוא צריך לתקן שם", סיפר אלכסיי. בסך הכל עבד בוהדנה לדבריו של אלכסיי 30 דקות - ודרש 3,500 שקלים עבור העבודה הזו. אם לא די בסכום המופרך, מאז ה"תיקון" אלכסיי מעיד שישנן תקלות חוזרות ונשנות בדירתה של אמו. "אני מקווה שהבן אדם הזה יקבל מה שהוא צריך לקבל ויפסיק", אמר.

בעקבות התלונות החדשות, הזמינה מערכת התוכנית יצאת צדיק את בוהדנה לתיקון תקלה בדירה בבת ים. כבר מרגע שהגיע לדירה, ברור היה שפניו של בוהדנה למעשה מרמה נוסף. הוא שיקר מבלי למצמץ פעם נוספת, מה שגרם לחיים אתגר לצאת בעקבותיו למרדף דרמטי. "זה חלק מתרגיל עוקץ מכוער וניצול מחריד של אישה קשישה", אמר חיים אתגר כשצפה במעשיו של בוהדנה בזמן אמת. על העבודה הלקויה אגב, דרש בוהדנה לא פחות מ-2,200 שקלים.

המרדף הדרמטי אחרי הטכנאי הסתיים בפציעה (צילום: מתוך
המרדף האלים שהסתיים בפציעה.|צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

במהלך המרדף, דרש אתגר מבוהדנה להתוודות על מעשיו. "לא נמאס לך? הייתה שם תקלה של 250 שקלים, הגעת לסכום אסטרונומי של כמעט פי עשרה. מה יהיה איתך?", הטיח בו אתגר. "אתה צריך לתת דין וחשבון על ההתנהלות שלך, על ההתנהגות שלך. עד מתי תמשיך לרמות ולעקוץ? אתה יכול להמשיך לרוץ, אני ארוץ איתך עד שלא תיעמד". בשלב זה הפך המרדף לתקיפה אלימה, וחיים נפצע בראשו.

המרדף הדרמטי אחרי הטכנאי הסתיים בפציעה (צילום: מתוך
אתגר פונה לבית החולים בעקבות הפציעה.|צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

בעקבות הפציעה, נאלץ צוות התוכנית לפנות את אתגר לבית החולים, שם הוא עבר בדיקה רפואית. "אני רואה אותו נותן לחיים אגרוף לראש, אגרוף לפנים, סטירה לפנים, בעיטה. הייתה שם תקיפה, לא ידעתי איך אני רואה את זה מול העיניים שלי, איך אני בסיטואציה הזאת בכלל. ניסיתי עם היד להרחיק אותו, הצעקות שלי אני מניחה הבהילו אותו ואותי. באיזשהו שלב אחרי הצרחות שלי מצטרף איש צוות עם מצלמה, והוא פשוט ממשיך לברוח. הפחד - שהוא יכול להרוג אותו מולי. זה מה שראיתי מול העיניים", סיפרה עדן, עדת ראייה למקרה.

בכדי להזהיר קורבנות פוטנציאליים נוספים של בוהדנה, הגיע אתגר לשידור בחדשות ערוץ 9 בשפה הרוסית. "אנחנו רוצים להגיע לאותם אנשים שלא צופים בערוץ 12, שלא גולשים ברשת ועלולים להיות הקורבנות העתידיים שלו, הרי הוא מציע שלושים אחוז הנחה. אי לא מכיר הרבה אנשים שיסרבו לדיל כזה", הסביר אתגר לפני שעלה לשידור.