נראה שהשקות מפונפנות, הנחות סלבס ומתנות חינם הם דברים שבשגרה עבור הסלבס בארץ, אבל האם הם גם זוכים לחסינות מפני בעלי מקצוע שמעגלים פינות? בזמן שהרשימה השחורה של חיים הכט מתארכת, הגיע הזמן למבחן ה-VIP שיבדוק האם מפורסמים אכן זוכים ליחס מועדף גם כשהם קופצים למוסך או לפנצ'רייה.

בפרק שישודר הערב (רביעי) ב"יצאת צדיק", מושיק עפיה מתגייס למשימה וקופץ לתקן פנצ'ר כשהוא חמוש במצלמה נסתרת. האם המחיר ישתנה או שימציאו תקלה שלא קיימת? עד שנגלה את התשובה, תפסנו אותו לשיחה קצרה.

בתור אדם מפורסם יש לך בטחון מלא שלא ירמו אותך?
"באופן כללי אני נוטה לסמוך על בעלי מקצוע, אבל תמיד צריך להיות עם יד על הדופק ולבדוק. אני צופה בכל העונות של 'יצאת צדיק' ואני חושב שחיים הכט עושה עבודת קודש. אנחנו רואים איך עובדים על אנשים, מתקלה של עשרות שקלים יש בעלי מקצוע שגובים אלפי שקלים, זה לא נעים לראות". 

מחפשים בעל מקצוע אמין? היכנסו עכשיו לרשימת הצדיקים המלאה

מושיק עפיה לא מנסה לייפות את המציאות, ומודה שלפרסום יש יתרונות משלו גם כשקופצים לביקור במוסך. "ברגע שרואים אותך קודם כל מתלהבים ומבקשים להצטלם איתך, רק אחר כך פונים לטפל בבעיה שבגללה הגעת". אולי אין שום דבר רע בקצת יחס VIP והסיכוי שירמו אדם מפורסם הוא כנראה נמוך יותר, אבל נראה שכל זה לא באמת מרשים אותו: "עצוב שזה ככה, זה לא משנה אם אתה מפורסם או לא, כולנו שווים ובעלי מקצוע צריכים לשמור על יושרה כלפי כולם. כשפנו אליי מההפקה של 'יצאת צדיק' מיד נרתמתי כי הרגשתי שפה אני יכול לעזור לשנות משהו". 

אתה באמת מרגיש שמיד דואגים לך ליחס מועדף בכל מקום שאתה מגיע? 
"אי אפשר להתעלם מהמציאות, מאז שזכיתי ב'אח הגדול' אני מקבל אהבה ברמות שאי אפשר להסביר. כמובן שזה כיף גדול אבל צריך להישאר מציאותיים, עם ראש על הכתפיים ולא לתת לזה להשפיע עליך. אני באופן אישי עושה הכל כדי לא לקבל יחס מועדף, ודואג לשלם את מה שצריך ולא לקחת שום דבר בחינם. מאז ומתמיד אני דואג להתנהג ככה, בלי שום קשר לזה שבשנות העשרים שלי הפכתי לדמות מפורסמת. אין מה לעשות, זה טבעי שמפורסמים מקבלים יחס מועדף. כשאני מגיע לאיזשהו מקום, אני בחיים לא אעקוף את התור גם אם בעל המקום ינסה לקדם אותי רק בגלל שהוא מזהה אותי. אני לא חושב שאני יותר טוב ממישהו אחר. זה לא פייר, מה אני שונה ממישהו אחר?".

עוד ב"יצאת צדיק":

>>אביב גפן ואייל גולן מחפשים אתכם לתכנית חדשה! הירשמו עכשיו לתוכניות של קשת 12

"יצאת צדיק": רביעי ב-21:00, קשת, ערוץ 12