בתכנית יצאת צדיק האחרונה ששודרה ביום ראשון ה 17/11 הוצג מספר טלפון של המנעולן אלעד אלמליח. מספר הטלפון שהוצג בשידור אינו מספר הטלפון של המנעולן אלא של אדם שאינו קשור למנעולן או לתכנית ואנו מתנצלים על הטעות.

כשהתנור או המזגן בבית מתקלקלים שגרת החיים שלנו ללא ספק משתבשת והופכת לפחות נוחה, אבל העולם לא יעצור ואנחנו נסתגל איכשהו למציאות החדשה עד שאיש מקצוע הגון יגיע להושיע אותנו. לעומת זאת, כשמדובר בדלת הכניסה לבית שלנו, הדברים נראים אחרת לחלוטין. אם חס וחלילה ננעלנו מחוץ לבית או גילינו תקלה חמורה בדלת הכניסה לדירה מדובר בסכנה של ממש, הזמן יעמוד מלכת וכל המאמצים והאנרגיות שלנו יושקעו במציאת פתרון מיידי. לכן, יש חשיבות עליונה למנעולן מקצועי והגון שיציל אותנו ברגע האמת. 

בפרק של יצאת צדיק ששודר ביום ראשון, העמיד חיים אתגר את המנעולנים במבחן במטרה לבדוק האם יש לנו על מי לסמוך והאם אנחנו מפקידים את האמון שלנו בידי האנשים הנכונים. בראיון לתכנית חדשות הבוקר עם ניב רסקין, שיתף חיים שהוא נחל אכזבה קשה מהבדיקה. 

אתגר סיפר שלמרבה הצער, רוב המנעולנים התגלו כלא אמינים ויותר מכך, כלא מקצועיים. "אתה מזמין אדם שיתקן לך את הדלת, תקלה פשוטה שאפשר לגבות עליה בין 200-350 שקלים, והוא משאיר לך גם חור בכיס וגם חורבן בדלת", אמר. "חלקם לא מצליחים לאתר את הבעיה בצורה טובה, חלקם מאתרים אבל תוך כדי מנסים למכור לך מוצרים שאתה בכלל לא צריך וחלק פשוט לא מקצועיים. הדלת הולכת ונחרבת לך מול העיניים, ואם זו דלת יוקרתית, אתה יוצא בחסרון של אלפי שקלים". 

בין אנשי המקצוע שיעמדו הערב למבחן, ישנו גם מנעולן ותיק שניהל בעבר חברת מנעולנים גדולה ועקץ קשישים ניצולי שואה כשגבה מהם קרוב ל-4,000 שקלים על פריצת דלת. מעשי הנוכלות האלו הביאו אותו בעבר "לככב" במספר פוסטים זועמים בפייסבוק שגררו תגובות רבות ובהמשך הוא גם נעצר ותוחקר על ידי המשטרה בנושא. החברה שהקים כבר לא קיימת, אבל הוא עצמו ממשיך לפרסם ולהעניק שירות. לכן, החליטו בהפקת התכנית להזמין אותו במיוחד כדי לבדוק האם חזר לדרך הישר - או שמא ינצל את התקלה הפשוטה כדי לשוב ולעקוץ. 

אלעד אלמליח, שהיה בעבר בעלים של חברת "מנעולנים 24 שעות" שכבר לא קיימת, הגיע אל אישה מבוגרת כדי לתקן בסך הכל את האיזון בדלת. הוא החליט להאשים את הצילינדר, והציג בפניה שלוש אופציות לרכישת חדש באיכות ובמחיר עולה, שרק אחד מתאים בדיוק לדלת, כמובן - היקר ביותר. אחרי שהחליף את הצילינדר שלא לצורך, התחיל לדפוק על המשקוף בחוזקה עד שגרם לנזק. אם כל זה לא מספיק, רגע לפני שסיים את עבודתו ה"פרפקציוניסטית" כלשונו, שימן את המנעול למרות האיסור המוחלט. על כל ה"תיקון", גבה כ-1380 שקלים כולל מע"מ, במקום תיקון שאמור לעלות 350 שקלים בלבד.

חיים אתגר החליט להתעמת עם המנעולן הוותיק, והזמין אותו לצפות בקטע המצולם. "מבחינה מקצועית הייתי בסדר גמור", הסביר אלמליח, "הבאתם דלת בעייתית". אחרי שאתגר העמיד אותו על דיוקם של הדברים, הסכים המנעולן שהיה צריך להתעסק פחות במשקוף ויותר בציר, אך לא לגמרי חזר בו על מעשיו. "בנושא של המקצועיות אני לוקח אחריות", חתם אלמליח את השיחה.