אורי, תומר ומיכה הם ללא ספק שלושה מהגברים המקסימים שנצפו בתכנית, וקים, מיה ושרית, שויתרו על הקשר עימם, לא עשו את זה בקלות. המדריך לאהבה עוזר לגברים של שלוש, (ובינינו, גם לעוד כמה גברברים בעולם) להתגבר על לב שבור. אז גבר- שמונה שיטות פשוטות שיעזרו לך להמשיך הלאה:

שרית ותומר סוגרים את העסק (תמונת AVI: mako)
"זה גם אתה וגם אני" שרית ותומר גומרים את זה יפה |תמונת AVI: mako
השלך כל מה שמזכיר לך אותה
אם אתה טיפוס דרמטי – קנה מצית ודלי ופשוט תשרוף בתוכו את כל מה שמזכיר לך אותה. אבל גם טיפוסים יותר מדודים צריכים לכל הפחות להרחיק מטווח הראייה שלהם דברים שישר גורמים להם לחשוב על האקסית. זה יכול להיות תמונות משותפות, מזכרות מטיולים, בגדים וכו'. לא להתקמצן, זה עשוי להציל את השפיות שלך.

סגור את הפרק הזה בחייך
הדבר הראשון שתעשה הוא לשנות את הסטטוס בפייסבוק ולהוריד מהפרופיל שלך תמונות שלה. הדבר השני הוא להוציא אותה מרשימת החיוג המהיר בטלפון הנייד שלך. אתה צריך להבין שמה שהיה היה – נגמר. פיניטו. קאפוט. מאפיש. אתה תפעל בשלב זה מראש, ובהמשך זה ישפיע גם על הלב.

הימנע מחבריה ומהמקומות בהם היא מסתובבת
בכל פעם שתיתקל בחברים שלה או שתגיע למקומות בהם היא מסתובבת – ישר תחשוב עליה. העקיצה הזו לא בריאה לך. אז הימנע מהחברים שלה, אפילו אם גם אתה חבר שלהם. הרי כל מה שתרצה לעשות זה לשאול אותם מה קורה איתה, מה היא עושה, אם היא יוצאת עם מישהו. ואם מישהו מהחברים שלה מתעקש לשמור איתך על קשר, שקול לצנן את הקשר שלך איתו עד להודעה חדשה.

להיות קרוב למשפחה (תמונת AVI: mako)
רחוק מהעין רחוק מהלב. מיה ואורי חותכים|תמונת AVI: mako
פגוש את חבריך
אחווה גברית היא בדיוק מה שאתה צריך בשלב זה. החברים שלך יגידו לך שהאקסית שלך לא הייתה כזו משהו משהו מלכתחילה ושאתה יכול למצוא מישהי טובה יותר. הם גם יצחיקו אותך, ידברו על דברים אחרים שימנעו ממך לחפור בנושא, יראו איתך משחק כדורגל. לשכוח מהצרות שלך יעשה לך רק טוב.

אל תנסה לקחת את הדברים שלך חזרה
טוב, אנחנו לא אומרים שאתה צריך להשאיר אצלה חפצי ערך או סטפה של מזומנים, אבל אם זה דיסק או בגד - השאר אותו מאחור. חפצים באים וחפצים הולכים, אין להם משמעות, וזה לא שווה את המפגש או המאמץ. שחרר, גבר, שחרר.

זכור את הרגעים הרעים
בכל פעם שאתה בטוח שזו הייתה מערכת היחסים הכי טובה בתולדות האנושות, שהיית מאושר כפי שלא היית מעולם, ושכל שנייה שביליתם יחד פשוט שכנת בסוג של גן עדן שאלוהים לא ברא – תתאמץ להיזכר ברגעים הרעים. נו, אתה לא זוכר איך היא הייתה מעצבנת אותך? נדנדה לך? הציקה? ייבשה אותך? צעקה עליך? החזיקה אותך קצר? אחרי שתחשוב על זה קצת תבין טוב טוב שאתה בכלל לא רוצה בחורה כזו.

הילדות של מיכה (תמונת AVI: mako)
ישארו ידידים? מיכה וקים ממשיכים הלאה|תמונת AVI: mako
ממש את החירות שלך
זוכר שהיא לא אהבה שאתה יוצא עם חברים שלך וחוזר באמצע הלילה? או שהיא לא הרשתה לך להזמין את כל החבר'ה כדי לצפות בליגת האלופות? שהיא לא הסכימה שתאכל מול הטלוויזיה או תשאיר את הכיור מלא בכלים? זה הזמן לעשות את כל הדברים שלא יכולת לעשות בזמן שהייתם ביחד.

שכב עם בחורה אחרת
המציאות היא שרוב הסיכויים שלא תשכח ממנה לגמרי עד שלא תהיה עם מישהי אחרת. הצעד הראשון לכך הוא ריבאונד. התנחם בזרועותיה של אחרת, תרגיש קצת גבר. רק טוב זה יכול לעשות לך.

שלוש. רביעי ושבת ב-21:00

>>רוצים לדעת עוד על אהבה? היכנסו למדריך

>>אחרי הפרידה מקים: מיכה מפרגן בראיון אישי