מכירים את האמרה שבליינד דייט זה תמיד עם מישהו מוזר, ואם מי שיושב מולכם לא מוזר, אז מה זה אומר עליכם? טוב, זה מתאים יותר לשנות התשעים, בימים שלפני אתר ההכרויות JDate ואתרים אחרים, שהפכו את הבליינד דייט מקוריוז לאירוע סטנדרטי ולדרך מקובלת לחפש בן או בת זוג. אבל מה לעשות, בליינד דייט זה עדיין קצת מביך ולא כולם יודעים איך להתנהג. קבלו חמש התנהגויות מוזרות של גברים בדייט הראשון. אז גברים - קראו, הפנימו והימנעו.

גבר ואישה מסתכלים זה על זו (צילום: istockphoto)
דבר חופשי. אבל לא על הכל |צילום: istockphoto
לדבר על סקס למן ההתחלה

נכון, לא תמיד יודעים על מה לדבר בדייט הראשון, ורגעי השתיקה יכולים להלחיץ כל אחד. אבל עדיין, יש דברים שלא יאה לדבר עליהם עם בנאדם שלא מכירים. הרי נשים יודעות ש(כמעט) כל הגברים רוצים לשכב איתן. אבל זה לא אתה, נכון? נכון? יפה. אז תבדיל את עצמך כראוי והימנע מלדבר על סקס עם אותה בחורה זרה שכרגע הכרת והתיישבת מולה בפאב או בבית הקפה. לא חסרים נושאים אחרים. מזג האוויר, למשל.

 להתעקש יתר על המידה

נשים אוהבות שמחזרים אחריהן, נכון? הן אוהבות שמתעקשים, כן? אה, לא. אם הגעתם לדייט, התיישבתם, שוחחתם, קשקשתם, שתיתם, והבחורה שמולך אומרת לך שהיא לא מעוניינת, זה סימן - רמז, אם תרצה - שהיא, איך נאמר, לא מעוניינת. מפתיע, אך נכון.

ככל שתנסה לשחוק אותה כך תגלוש לתחום הסטוקרי הלא מחמיא. נכון, יש בחורות שמשחקות אותה קשות להשגה, אבל אם בתום הערב אתה שואל אותה אם אתה יכול להתקשר אליה או אם תרצה להיפגש שוב, והיא משיבה בשלילה, אז כדאי שתסיק שהיא עד כדי כך קשה להשגה שהיא לא רוצה שתתפוס אותה. עדיף לעשות סיבוב פרסה ולעבור הלאה.

לא להבין רמזים

אם אתה מלווה אותה הביתה אחרי הפגישה, מביט לה עמוק בעיניים, עוטה על פניך את המבט הגברי ביותר שיש לך, ואז רוכן אליה באיטיות מעלפת ובחושניות מטמטמת, אבל היא בתגובה מסיטה את הראש שלה הצידה ומפנה את הלחי - היא שולחת מסר שהיא לא בעניין. אם במהלך הדייט אתה מנסה לפלרטט, עוקץ בקטנה, והיא כל הזמן מחזירה את הנושא לעסקה לשחרור גלעד שליט - היא שולחת לך מסר שהיא לא בעניין. אם אתה שולח לה סמס למחרת והיא לא עונה במשך יומיים - היא שולחת לך מסר שהיא לא בעניין. נשים הן יצור מורכב, אבל ככלל אפשר להגיד שאם הן מעוניינות בך הן יחייכו אליך, יסכימו לנשק אותך או יענו לך כשאתה שולח להן הודעה.

מאוהבים (צילום: jupiter images)
קרוב קרוב, אבל לא להגזים |צילום: jupiter images
לא לתת ספייס

אנחנו במזרח התיכון, ופה זה לא לונדון - אנחנו עם של סחבקים שמחלק צ'פחות על ימין ועל שמאל. הכל טוב ויפה, אבל לא בדייט! אם הרגע התיישבתם בפעם הראשונה זה מול זו, אל תשב לידה, שב מולה. אל תרכן עליה כך שהחיידקים שיוצאים לך מהפה יוכלו להדביק אותה או שתזהה באיזו משחת שיניים אתה משתמש. תהיה קלאסה, שמור מרחק בטוח. אתה יכול להראות מתעניין גם מבלי לעגוב, זה בסדר.

במידה שהבחורה נוגעת לך ביד או בברך, למשל, אז זה תמרור שאתה יכול קצת להתקרב. אבל עד שתקבל את האור הירוק מומלץ להניח שיש שם אור אדום, או לכל הפחות צהוב.

להשתמש בשמות חיבה

כשבני זוג מכנים אחד את השני שמוּפי או פוּצ'י או קוּצ'י, זה חמוד. טוב, זה חמוד רק לבני הזוג עצמם, ולסביבה זה מרגיז, אבל זה נושא אחר. מצד שני, כשגבר זר קורא לבחורה שכרגע הכיר "מותק", "פרח" או "ממי" הוא מצטייר כערס. אל תכפו פאמיליאריות יתר כבר בדייט הראשון ותנו לדברים לעשות את שלהם. כשהיחסים מתחממים אז הכינויים החמודים בוראים את עצמם.