אין תמונה
להתחיל באתר היכרויות. איך עושים את זה?

להתראות פיק אפ בר, שלום אתר הכרויות!

לשבת סביב הבר עם חבר ולחכות שמשהו יקרה זה כל כך העשור הראשון של המילניום. בעשור הזה הדרך הכי טובה להשיג דייטים היא דרך אתרי הכרויות. אבל גם שם, כמו בבר, אם לא יודעים איך להתנהל, אם לא מכירים את החוקים, סיכויים רבים שהתוצאה הסופית תהיה כישלון. וכישלון אחד עלול להוליד את הבא אחריו, וכן הלאה. וכך, במקום לנצל את האתר כדי לפתוח בפניכם אפשרויות נוספות עלול להיווצר בית חרושת לאכזבות ולמפחי נפש.

אז איך מוציאים את המקסימום מהחברות באתר הכרויות? טוב ששאלתם. יש לנו תשובות.

תמונה

רבות כבר נכתב על כך שהתמונה צריכה להיות עדכנית, כדי למנוע את אכזבת הצד השני כשיגלה במפתיע שאת גיל 20 השארתם מאחור והוספתם מאז כמה ק"ג. הפיתוי להיות הכי אטרקטיביים בתמונה הוא גדול, אבל אם המרחק בין מה שרואים בפרופיל לבין מה שרואים בדייט הוא גדול מדי – תהיה פה עגמת נפש. לשני הצדדים.

מצד שני, מאוד מומלץ להעלות לפרופיל שלכם מספר תמונות מחמיאות מזוויות שונות. עדיף שאלה לא יהיו תמונות בהן אתם מסתכלים אל המצלמה, אלא כאלה שתופסות אתכם באמצע שאתם עושים משהו (לא, לא באמצע שאתם מסתכלים במבט עורג לעבר השקיעה). כך זה נראה טבעי ואמיתי.

אין תמונה
לבבות בעיניים? בלי קלישאות בבקשה
לספר סיפורים

קלישאות ותיאורים יש בכל פרופיל שני: גבר-בגוף-של-ילד, אישה-ילדה, מוכן-לדבר-האמיתי וכו'. הכל טוב ויפה, אבל הרבה יותר יעיל לספר סיפור. נצלו את השורות שמאפשרות לכם לכתוב על עצמכם כדי להעביר את מה שאתם רוצים להעביר כדרך סיפור. זה יעורר סקרנות ויגדיל את מספר הפניות אליכם ואת מספר התשובות שאתם מקבלים. בדוק.

לגוון

נסו לשנות כל כמה זמן את תמונת הפרופיל שלכם ולרענן מעט את הטקסט. אולי תגלו שפתאום אתם הופכים ליותר פופולריים, ואולי מישהו שדחה אתכם בעבר יזכה לראות אתכם מזווית אחרת (תרתי משמע), ויגלה בכם לפתע עניין.

להתנסח היטב ובצורה בטוחה

נתחיל מהמובן מאליו: גברים, אל תכתבו בנושא ההודעה שלכם "היי" או "מה קורה". נשים רבות מקבלות עשרות הודעות ואין להן זמן או חשק לקרוא את כולן. הסיכוי שיקראו את ההודעות שלכם גדול יותר אם אתם כותבים שורת נושא מעניינת. למשל, אם אתם כותבים למישהי שציינה שהיא אוהבת פסטה, תפתחו ב"אני מלך הבולונז"; אחרת ציינה שיש לה חתול, תאמרו לה "ברור שחתולים עדיפים על כלבים". כך תצאו גם מקוריים, וגם יהיה ברור לבחורה שהשקעתם וקראתם את הכרטיס שלה (נקודה חשובה במיוחד עבור נשים רבות!).

כמובן שחשוב לשים לב שאין שגיאות כתיב או שגיאות דקדוקיות, כי זה עלול להרתיע רבים וטובות ("אני יעשה" הוא צירוף המילים שגדע באיבם יותר קשרים מכל דבר אחר). בנוסף, חשוב להראות ביטחון, כמו בפגישה פנים אל פנים. במקום "אני מקווה לשמוע ממך", השתמשו ב"נשתמע בקרוב" וכיוצא בזה.

להישאר קלילים

נכון שהחיים קשים, אבל יש דברים שצריך לשמור קרוב לחזה עד שמכירים אחד את השני טוב יותר. בהתחלה צריך שהשיחה תהיה קלילה ונעימה, אז נושאים כבדים, אקסים, שריטות וסרטים (לא כאלה שרואים בקולנוע) ימתינו לדייט השני או השלישי (או הרביעי).

כוונו לפגישה

החלפתם כמה הודעות, היה נחמד, נדמה שיש קליק? יאללה, לחתוך עכשיו ולכוון לפגישה. זה לא חייב להיות דייט רשמי, למרות שזה לא תמיד רע. אתם יכולים לקבוע להיפגש בטיול עם הכלב, להצטרף לתוכניות שכבר נקבעו (סרט, הצגה, מופע סטנד אפ, מחאה נגד יוקר המחיה). לעיתים, זה מאפשר למפגש יותר זורם ופחות מלחיץ.