אין תמונה
תחילה נצטרך לשלם על ממיר, אבל בסוף נעבור לאפליקציות. אילוסטרציה

וידאו לייף, הסטודיו הרמת גני המצליח ביותר לסרטי מתנה מהחלומות, הוקם לפני 9 שנים על ידי גבוה וגרינבאום, בוגרים מצטיינים של החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב. וידאו לייף שם לעצמו מטרה: לייצר עבורכם את סרט החלומות שלכם, בו אתם והאנשים היקרים לכם ישחקו בתפקידים הראשיים יחד עם השחקנים המובילים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

אקשן? פנטזיה? קומדיה? מיוזיקל? רק תחלמו ואנחנו - נגשים את החלום למענכם.

אין תמונה
תחילה נצטרך לשלם על ממיר, אבל בסוף נעבור לאפליקציות. אילוסטרציה
גבוה:
גבוה, המפיק הראשי של וידאו לייף, ידע בעזרת חיוך ומילה טובה לארגן לכם דיל מהחלומות על סרט המתנה שתמיד רציתם. "סרט לכל כיס", זה המוטו של גבוה, ולראייה - אלפי לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב לצלם בוידאו-לייף את סרטי החלומות שלהם.

 גרינבאום:
התסריטאי ובמאי הבית של וידאו לייף שבעזרת תשומת לב, כישרון, יצירתיות ואכפתיות, יודע איך להפוך אתכם לכוכבים הכי גדולים של המסך. גרינבאום סיים בהצטיינות את החוג לקולנוע באוניברסיטת תל-אביב וסרטו הקצר הראשון:"ילדותי האבודה" זיכה אותו בפרס הקולנוען המבטיח מטעם קרן ישראל באמריקה.

 קרן:
מזכירה ראשית ואחותו המקסימה של גבוה. דואגת לשמר בוידאו-לייף את היחס החם, האינטימי והמשפחתי שהפך אותנו לסטודיו הכי אהוב ברמת גן. קרן תגרום לכם להרגיש "כמו בבית" ותדאג שיצירת סרט המתנה שלכם תהפוך לאחת החוויות המקסימות של חייכם.

דודי מטודלה:
שחקן הבית של וידיאו לייף. דודי הוא שחקן מקצועי ונפלא, שנותן את כל הנשמה והלב בכל תפקיד שהוא מבצע. מטודלה הוא אחד מהבוגרים המצליחים ביותר של הסטודיו למשחק של דורה בצלאל-לוי ואתם בטח זוכרים אותו בתור העגבנייה המצחיקולה מהפרסומת של מועצת הפרות והירקות ב- 2007.

 ענת שליו:
שחקנית הבית של וידאו לייף. שחקנית צעירה, מבטיחה, יפיפייה, מקסימה ומאוד מוכשרת שתהפוך כל יום צילום לחגיגה של אור ושמחה. ענת היא בוגרת טרייה של הסטודיו הבין תחומי למשחק טלוויזיה וקולנוע של מיקי הראל ואנו מנבאים לה הרבה הצלחה בעולם הפרסום, המשחק והזוהר.

גבוה וגרינבאום. בקרוב