שני השופטים החדשים בפאנל של כוכב נולד, מירי מסיקה ויאיר ניצני, משתלבים בהצלחה עם השופטים הוותיקים מרגול וצדי צרפתי. עוד יקח לנו זמן להכיר אותם ואת טעמם לעומק, אך כבר אחרי שלוש תכניות אודישנים אפשר להבחין בהבדלים ביניהם ובהעדפות השונות שלהם.
רוצים לדעת איך לעבור אצל כל אחד מהם?
יאיר ניצני, שמעבר לקריירה שלו כחבר בלהקת תיסלם הוא גם מפיק מוזיקלי, ואף עומד מאחורי תגליות כמו "החברים של נטשה" ו"איפה הילד", מתחבר יותר ונוטה לתמוך בביצועים מדוייקים מאד, שמעידים על הבנה עמוקה של המילים ואינטרפטציה מעניינת של המתמודד. מירי מסיקה, זמרת מוערכת ושחקנית, מתרגשת בקלות ומתלהבת במיוחד ממתמודדים שמביאים סיפור אישי נוגע ללב, ומשתמשים בהבעות פנים ותנועות גוף כדי לחזק את הביצוע שלהם.
ילנה אלייאייב, עליה הוא אמר שהיא נתנה אינטרפטציה בוגרת לשיר, יהונתן משה הקיבוצניק, שבחר שיר שמאפיין אותו והציג אופי ייחודי בשירה, ובמיוחד - חגית יאסו משדרות, שהגיעה בספונטניות וללא הכנה מוקדמת, ביצעה את "עומד בשער" ללא ליווי ובצורה מדוייקת, וגרמה ליאיר להזיל דמעה, לא פחות.
פחות התלהב:
שחר כרמי עברה למחנה האימונים ברב קולות של מירי, מרגול וצדי שהתלהבו מהביצוע שלה ומהסיפור האישי הנוגע ללב, אך יאיר ניצני צינן את ההתלהבות וטען שהביצוע היה לא מדוייק, ושהוא לא התרגש.
קלרה סבג ושחר כרמי ריגשו מאד את מירי, שטענה שלמרות אי דיוקים קלים בשירה מדובר בביצועים נוגעים ללב, ובמיוחד - רועי אביטל, המאבטח מבית החולים רמב"ם, שהקדיש לאמא שלו שיר מקורי שכתב, וגרם למירי לרצות לעשות עוד עשרה ילדים לפחות.
פחות התלהבה:
למרות שבסופו של דבר הצביעה בעדם, העירה מירי לחגית יאסו שהיא לא מפגינה רגש בהבעות הפנים והגוף כשהיא שרה, ואילו ליוסי אשר היא אמרה שהוא "יותר מדי עצוב".
בדרך כלל מירי ויאיר דווקא מסכימים זה עם זה, אבל המתמודד שגיב יחזקאל הביא אותם לידי ויכוח, כשבמקרה הזה דווקא יאיר טען שחסרו לו רגש והבעות פנים, ואילו מירי טענה שהשירה המדוייקת מספיקה לה.
>> כוכב נולד בשלב האודישנים, רביעי ב-21:00
>> ומה איתכם? בואו לראות איך הייתם יכולים להיראות באודישן לכוכב נולד