כעת מגיע תורו של אבי, שכזכור עדיין לא יודע מה ישיר. הוא משתף את יהודה בהתלבטותו בין "הצל שלי ואני" לבין "פחות אבל עוד כואב" ומשמיע לו את שני השירים. יהודה אומר שעל פניו "פחות אבל עוד כואב" נשמע יותר טוב אבל לדעתו דווקא "הצל שלי ואני" יכול להיות יותר טוב עבורו אם רק ישנו לו את העיבוד. יהודה לוקח את הגיטרה ומנגן את השיר בגרסה קצת שונה, ומבקש מאבי להצטרף אליו בשירה ולראות איך זה מרגיש לו. הם מנסים כמה פעמים אבל אבי פשוט לא מצליח להתחבר לשיר. יהודה מסכים ומציע שהוא יילך על "פחות אבל עוד כואב" כי ללא ספק שם הוא מרגיש נוח יותר. אבי משתכנע ונראה כי זהו אכן השיר אותו יבצע בסופו של דבר. הבאה בתור היא נועה דויטש עם הגרסה שלה לשיר "איך קוראים לאהבה". יהודה מפרגן לנועה על הבחירה ועל הביצוע. נועה הנרגשת יוצאת החוצה ומבקשת מיובל שיצלם אותה עם יהודה. יובל מגלה לנועה שיהודה התלהב ממנו עד כדי כך שהבטיח שיכתוב לו שיר בעתיד.
בשעה 16:30 מסיימים המתמודדים יום ארוך ומרגש בחדר החזרות ומחר ייפגשו שוב בכדי להמשיך ולעבוד על השירים לספיישל יהודה פוליקר שייערך ביום רביעי ב-21:00.
>> היכנסו עכשיו לצפות בחדר החזרות
16:00 - פוליקר מבלבל את רוני
יובי נכנס לחדר ומשמיע לפוליקר את הביצוע שלו לשיר "כמעט סתיו". גם כאן יהודה ממעט במילים ואומר שהביצוע פשוט וטוב ומראה ליובי על הגיטרה כיצד הוא ממליץ לו לשיר את זה, מבחינת הסולם. יובי הנרגש יוצא, ויובל לב-טוב נכנס ומבצע את "עיניים שלי" בגרסה מלודית. יהודה אומר ליובל שלדעתו הוא מאמץ את הקול יותר מדי ואין טעם לעלות כ"כ גבוה בסולם. יהודה ציין שלא כל שיר דורש מתיחה ווקאלית והקול של יובל לבד, עם הסלסולים שמאפיינים אותו בד"כ, זה מרגש מספיק. הם מנסים עוד כמה גרסאות עד כולם יוצאים מרוצים מהתוצאה. יואב אפילו אומר שהשיר כ"כ מרגש שהוא זה שצריך לפתוח את הערב. הבאה בתור היא רוני גינוסר עם הביצוע שלה לשיר "פנים אל מול פנים". פוליקר מתוודה כי רוני באופן כללי מרגשת ומקסימה אותו כל פעם מחדש. יהודה שואל את רוני האם היו לה עוד אופציות לפני שבחרה את השיר והיא עונה שחשבה על "כשתדגל". יהודה אומר שלדעתו היא צריכה לשיר את "כשתגדל" מכיוון שהשיר שבחרה הוא יפה אבל לא יותר מזה. היא לא הצליחה לרגש אותו יותר מדי. רוני מסה את "כשתגדל. פוליקר אומר שהוא אוהב את הביצוע הזה הרבה יותר וזהו אכן השיר שהיא צריכה ללכת איתו. רוני המבולבלת עדיין לא בטוחה מה תבצע ומחליטה לחשוב על זה במהלך היום. בינתיים, ממשיכים יהודה ויואב לדון בעניין רוני ומציעים שירים נוספים אותם תוכל לבצע. הם מחליטים לקרוא לרוני שוב ולהציע לה לשיר את "אילו הייתי איתך". רוני אומרת שהיא לא מכירה את השיר אך הוא מוצא חן בעיניה. היא אומרת שהיא תנסה ללמוד אותו ואז תקבל החלטה סופית
הבא להיכנס לחדר הוא אוהד שרגאי. אוהד מבצע את השיר "דברים שרציתי לומר": ויהודה מתרשם מהבחירה המיוחדת. יהודה מתרגש מהביצוע אבל מבקש מאוהד לשיר מהבטן ולא מהראש כי רק כך יוכל לצמרר באמת. הוא מבקש ממנו להתכוון לכל מילה כי מדובר בסיפור חיים שאמור ויכול לצמרר. הוא מציין שאהב את הקולות הגבוהים, אבל היה רוצה שיעבוד פחות על הקול אלא יותר על הנשמה. אחריו נכנסת בת נטף ומבצעת את "הילד שבך. פוליקר אומר שהוא התרגש ממנ עד כדי כך שעברה בו צמרמורת. הוא מציע לה לוותר על הקול הגבוה מדי אליו היא עולה, כי זה נשמע מעט מתחכם.בת מסכימה ואומרת שהרגישה אותו דבר. יהודה מסכם ואומר שהיא נשמעה כמו חיה פצועה שזועקת את כאבה. מיד אח"כ מגיעה תהל שהם עם הביצוע הייחודי והלירי שלה שלה לשיר "התחלה חדשה". יהודה אומר בפשטות שפאין לו מה להגיד. זה פשוט נשמע טוב ואין צורך לשנות שום דבר.
15:00 - ג'אז בחדר החזרות
הבא בתור לשיר בפני יהודה הוא אור גלעדי. אור מספר כי בחר לשיר את "פרח" ויהודה משוחחר עם אור על ההמשמעות שעומדת מאחוריי הטקסט. אור מתחיל לשיר ויהודה קוטע אותו באמצע מכיוון ותקף אותו שיעול והוא לא רצה להפריע לאור באמצע. לאחר כמה כוסות מים, מתאושש יהודה ומבקש מאור להרים טיפה את הקצב לפי הסולם. בשורה התחתונה יהודה מסכם כי יש לאור קול של זמיר והוא מרגש מאוד. יואב אומר לאור שמשום מה הוא נראה קצת חסר בטחון ותוהה האם הוא פשוט מתרגש מיהודה. אור מחייך במבוכה ומודה שכשעבד לבד זה נשמע אחרת.הוא מבקש להקליט את החלק בו הוא מתקשה בכדי שיכול לעבוד עליו לבד אח"כ. הבאה בתור היא דיאנה גולבי. יהודה מתוודה בפניה כי כל פעם ששמע את דיאנה היא הפתיעה אותו מחדש. דיאנה מבצעת את השיר "שלל שרב" בעיבוד הייחודי שלה. הודה מתלהב ואומר שזה אכן מיוחד ושונה אך הוא תוהה אם העיבוד הג'אזי בא לה מהלב. דיאנה עונה בחיוב ויהודה אומר שאם כך, אז שתלך על זה. דיאנה עדיין לא שלמה ולכן יהודה לוקח את הגיטרה ומראה לה איך לדעתו זה אמור להישמע ומבקש ממנה לקחת את הביצוע שלו ואת הביצוע שלה ולמצוא את האמצע.
14:30 - יהודה פוליקר מתרגש מהנבחרת
לאחר שחיכו לבואו כל היום, הגיע יהודה פוליקר לחדר החזרות והחל לעבוד עם המתמודדים על השירים שבחרו לספיישל המיוחד שייערך ביום רביעי. ראשונה נכנסת מעיין בוקריס ומשמיעה לו את הגרסה שלה לשיר "היי שקטה". פוליקר מקשיב ומסכם בשתי מילים: "שכנעת אותי". יואב שואל האם ראה את מעיין עד כה בנבחרתואם כן מה חשב עליה. פוליקר עונה כי הוא צופה בכל תכנית ותמיד חשב שהיא מקסימה.באשר לביקורת של השופטים על מעיין, אומר פוליקר שגם אותו לא קיבלו ללהקה צבאית ושלדעתו השופטים לא קובעים, אלא רק הזמר והיכולות שלו. אחריה מגיע עידן עמדי, פוליקר מקדים ומגלה לעידן שצפה בו בספיישל רמי קליינשטין וחשב שהביצוע שלו ל"רוחות מלחמה" היה פשוט מבריק. עידן הנרגש מבצע את "חלום לים התיכון". פולקיר צוחק ואומר לעידן שהוא פשוט מרגש אותו. הוא נותן לעידן הערה אחת קטנה, ומבקש ממנו להגות את המילים בבירור ולרגש גם בקולות הנמוכים. לואי מסכים עם פוליקר ושניהם מסכמים שהשיר מתאים לעידן ואין להם ספק שהוא ירגש את הקהל.
המתמודדים חוזרים מארוחת הצהריים וממשיכים לעבוד על השירים לספיישל יהודה פוליקר, שאמור להגיע בדקות הקרובות גם הוא לחדר החזרות לעבוד עם הנבחרת. לואי עובד עם מעיין על השיר "היי שקטה" ואומר שהשיר יושב עליה מצוין והוא מרוצה מהבחירה שעשתה. לואי מעיר למעיין שוב ושוב על ההגייה של המילה "האוויר". לואי יוצא ומעיין ממשיכה להתאמן, כשאוהד מגיע לחדר ומתקן אותה שוב ושוב על אותה מילה. מעיין שרה וממציאה מילים במיוחד עבור אוהד. כשהיא מסיימת אוהד מצטער שלא בחר את השיר הזה ואף מתלוצץ עם מעיין ומבקש ממנה להחליף איתו שיר. תהל מגיעה גם היא לעזור ומלווה את מעיין בקלידים. כשמעין מסיימת, אוהד מבקש מתהל שתלווה גם אותו, הוא רוצה לשיר גם הוא את "היי שקטה" רק כדי לדעת איך זה היה נשמע. אבי, שהתאמן כל הבוקר על השיר שלו, משמיע ללואי את ביצוע שלו. לואי אומר שאכן יש שיפור עצום ומבקש מאבי לדייק יותר ולהגביר את הקצב. אבי לא מרוצה מהשירה שלו ולואי מבקש ינסה שיר אחר. אבי עושה את "פחות אבל עוד כואב" ומתקשה לבחור בין השניים. הוא מתייעץ עם דיאנה ומנסה לקרוא שוב את הטקסטים של כל אחד כדי לראות למה הוא יותר מתחבר. אבי טוען שהבעיה היא שהוא לא מתחבר לאף אחד מהם מספיק כדי לשיר אותם.
12:00 - לואי רוצה רגש
יובי נכנס לחדר ועובד עם לואי על הביצוע שלו לשיר "כמעט סתיו". לואי משבח את יובי וטוען שזוהי בחירה מצוינת והשיר מתאים לו מאוד. לואי מבקש כמה דקות הפסקה והחבר'ה מנצלים אותה בכדי לצאת קצת לשמש ולהעביר חוויות מהעבודה עם לואי ומההתרגשות לפני העבודה עם יהודה פוליקר. בתום ההפסקה הקצרה, נכנסת בת לחדר ומשמיעה ללואי את הביצע שלה לשיר "הילד שבך". לואי מבקש ממנה לשיר יותר ברגש, ולהרגיש את המילים.הוא מבקש ממנה להיות יותר עצוה ומכונסת ולא לחשוף את עצמה לגמרי בהתחלה, אלא לשמור את זה ולהשתחרר במהלך השיר. בת מודה שיש לה עוד הרבה עבודה בכדי להגיע לתוצאה שהיא רוצה.
11:00 - נועה צורחת, אבי משנן
דיאנה יושבת עם אבי בחצר ועוזרת לו להתאמן על הביצוע שלו לשיר "הצל שלי ואני". אבי מספר שעד אתמול הוא בלל לא הכיר את השיר, ולכן נשאר ער עד 04:00 בבוקר ללמוד את השיר, אבל מרוב שהיה עייף, הוא לא זכר בבוקר כלום. דיאנה מראה לו את האקורדים ואבי מתאמן שוב ושוב. נועה נכנסת לעבוד עם לואי ומשמיעה לו את הגרסה שלה לשיר "איך קוראים לאהבה שלי". נועה חוששת שהשיר משעמם קצת ומתייעצת עם לואי איך אפשר "לפלפל" אותו מעט. לואי מציע לעלות מעט לגבוהים ואפילו לצרוח מעט בחלק מסוים בשיר. השניים מנסים שוב ושוב למצוא את המקומות הנכונים בהם אפשר לעשות שינויים.
10:30 - לואי מתלהב מתהל
דיאנה עולה שוב עם "שלל שרב" ולואי מתלהב ואומר שעכשיו זה מצוין. הוא אומר שלשיר יש דינמיקה מצוינת, קצב טוב ושהבחירה של דיאנה מצוינת. אחריה עולה תהל עם העיבוד שלה לשיר "התחלה חדשה". לואי מתלהב ומפרגן לתהל. הוא אומר שהשיר נשמע פשוט מדהים, העיבוד שלה ייחודי ומרגש, והמילים מקבלות משמעות מגניבה כשהיא שרה. הוא מבקש ממנה, כפי שביקש ממנה בפעם הקודמת שעבד איתה, לשים לב לכיוון המיקרופון ולנסות להחזיק אותו אחרת מכיוון ולפעמים ויוצא לה קול דק מדי. הוא מבקש ממנה להקפיד להחזיק את המיקרופון ישר ולא כלפי מטה. עוד מבקש לואי לעבוד על הנשימות. הוא מסביר לתהל שיש לה נטייה לקחת נשימה במקום הלא נכון. תהל מנסה שוב ועכשיו לואי מרוצה. בינתיים בחצר, דיאנה מלווה את אבי בגיטרה ועוזרת לו ללמוד את השיר שלו
10:00 - דיאנה מבלבלת את לואי
דיאנה משמיעה ללואי את העיבוד הייחודי שלה ל"שלל שרב" ולואי מבולבל מהביצוע. הוא אומר שהשירה מעולה אבל משהו בקצב ובעיבוד עדיין לא מסתדר לו. הוא מבקש לשמוע את זה שוב, כשפוליקר יגיע כדי לראות מה הוא יחשוב על העיבוד. אחריה עולה אבי עם הגרסה שלו לשיר "הצל שלי ואני". אבי מתנצל מראש ומודיע שלא ישן כל הלילה כי ניסה ללמוד את המילים לשיר. לואי מופתע ואבי מסביר שיש לו בעיה לזכור מילים של שירים. אבי מתחיל לשיר אבל נתקע ושוכח את המילים באמצע. לואי מבקש ממנו להמשיך ולשיר את מה שהוא זוכר, גם אם אלו לא המילים המדוייקות. אבי מנסה שוב אבל לא מצליח לסיים את השיר. לואי מזכיר לו שעוד מעט מגיע פוליקר והוא חייב לזדעת את השיר עד אז ולכן שולח אותו לצד להתאמן על השיר. מיד אח"כ מגיעה בת עם העיבוד שלה לשיר "הילד שבך" אבל מסתבר כי הקלידן אינו מכיר את האקורדים לשיר. בת הולכת לחפש באינטרנט ובינתיים אוהד עולה שוב. לואי מבקש מאוהד לשיר עצוב יותר ולהדגיש את העצב והמועקה שהשיר מבטא.
09:30 - לואי מגיע לעבוד עם המתמודדים
המתמודדים מגיעים אל חדר החזרות ופוגשים את המפיק לואי להב. מטרת המפגש הפעם: בחירת שירים לספיישל יהודה פוליקר ועבודה עליהם לקראת הגעת הזמר עצמו בשעות הצהריים. כבר אתמול הייתה עסוקה הנבחרת בבחירת הביצועים להמשך השבוע, אך חלק מהמתמודדים סיימו את היום מבלי למצוא את השיר הנכון. עכשיו הם מקבלים הזדמנות לעשות זאת מול פוליקר בעצמו, כאשר כל אחד מהם מקווה לשרוד גם את ההדחות הבאות.
אוהד עובד עם לואי על הביצוע שלו, אך לואי לא מתרשם מהשירה. אוהד מסביר שהקול שלו לא צלול בבוקר. לואי מבקש ממנו להמשיך לעבוד ולחזור אליו יותר מאוחר. רוני משמיעה ללואי את הביצוע שלה ל"פנים אל מול פנים". ללואי אין הרבה מה להעיר, הוא אומר לה שזה נשמע מעולה ואמיתי. אחריה עולה עידן עמדי עם הביצוע שלו לשיר "חלון לים התיכון". לואי מסביר לעידן את ההבדל בין פסיק לנקודה באמצע השיר וכיצד להדגיש את הפיסוק הנכון. לואי מבקש מעידן "לא להתחפר" בתוך השיר אלא לצאת החוצה ולהנות מהשיר, כי לדעתו השיר מאוד מתאים לעידן והוא עשה בחירה נכונה.
בואו להיות חברים של כוכב נולד בפייסבוק
הפרקים המלאים של כוכב נולד בצפייה ישירה ב- mako vod
רוצים להיות שופטים? הכנסו לשופט מהבית
חושבים שאתם יודעים הכל? היכנסו לטריוויית כוכב נולד והתחילו לשחק!
אבי בן אבו | אדיר גץ | אדר גולד | אוהד שרגאי | אור גלעדי | אורן קוקו | בת נטף | דיאנה גולבי | היבה בטחיש | יובל לב-טוב | יובל מרון | כפיר אוחיון | ליאור עקיבא | מולי בכר | מעיין בוקריס | נאור אלבז | נועה דויטש | ניסים בר-חיים | ניקיה בראון | ססיל אטלי | עידן עמדי | קרינה קצ'ולין | רוית בטאשוילי | רוני גינוסר | שאולי וקנין | שחר אלגבי | תהל שהם